Als ik naar je onderschrift kijk, zie ik twee andere treinspellen, maar ik denk toch aan Steam of een versie daarop. Weet niet welke.Sunnyfield schreef: vr 03 jan 2025, 21:57 Quote 3:Any Track tiles that do not yet connect two cities is known as an incomplete link. An incomplete link is still marked with one of your Trains. The next time you lay track, you must extend this incomplete link. You can only start a new link once you have no incomplete links.
Spelregel citaten spel
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Pura Vida
- Kardinaal
Re: Spelregel citaten spel
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Je bent aardig warm. Het is inderdaad een Martin Wallace spel, maar het is niet Steam, Age of Steam, of Railways of the World, als je daar op doelt.Pura Vida schreef: za 04 jan 2025, 11:19 Als ik naar je onderschrift kijk, zie ik twee andere treinspellen, maar ik denk toch aan Steam of een versie daarop. Weet niet welke.

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
Railroad tycoon?!
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
Ook niet correct.
Het spel laat zich naar mijn mening beschrijven als het kind van Brass en Age of Steam.
Nog één quote:
Het spel laat zich naar mijn mening beschrijven als het kind van Brass en Age of Steam.
Nog één quote:
You will lay tracks, connecting more and more cities to your network. You will build factories which produce resources. Those resources are then moved around the map over completed rail links to fulfill contracts, earning you points and other bonuses.

- pieter.schutz
- Geheim Genootschap
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
- Pura Vida
- Kardinaal
Die was het niet, iets met Steam kwam ik ook al op.... enige wat ik nog kan bedenken is een spel dat nog niemand kan hebben gespeeld: Steam Power. Of heb ik gemist dat ie al uit is?pieter.schutz schreef: zo 05 jan 2025, 11:32 Martin Wallace, Treintjes.
Is het misschien Railways of the world?
[...] oké oké ik ben gaan kijken... het is allang uit zelfs.
- JeVo
- Standaard moderator
Tinners trail dan ?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
- Sunnyfield
- Hazelnoot Ridder
Gefeliciteerd!Pura Vida schreef: zo 05 jan 2025, 11:43 Die was het niet, iets met Steam kwam ik ook al op.... enige wat ik nog kan bedenken is een spel dat nog niemand kan hebben gespeeld: Steam Power. Of heb ik gemist dat ie al uit is?
[...] oké oké ik ben gaan kijken... het is allang uit zelfs.totaal gemist. Is ie leuk? Of het zoveelste treinen- annex contractenspel?
Ik heb Steam Power op Spiel gekocht. De KS uitlevering laat nog even op zich wachten.
Het is een mix van mechanieken uit Brass en Age of Steam. Het is heel gestroomlijnd, maar mist de diepgang van de twee andere spellen. Te licht voor mij met mijn voorkeur voor 18xx!
Jouw beurt nu!
PS de mijne mag weg voor €30

- Pura Vida
- Kardinaal
Oe, hou m ff apart? Als je wilt? Ophalen in Den Haag zeker ergens? Lijkt me toch wel leuk, dat lichte. Nieuw citaat volgt.Sunnyfield schreef: zo 05 jan 2025, 16:23Gefeliciteerd!Pura Vida schreef: zo 05 jan 2025, 11:43 Die was het niet, iets met Steam kwam ik ook al op.... enige wat ik nog kan bedenken is een spel dat nog niemand kan hebben gespeeld: Steam Power. Of heb ik gemist dat ie al uit is?
[...] oké oké ik ben gaan kijken... het is allang uit zelfs.totaal gemist. Is ie leuk? Of het zoveelste treinen- annex contractenspel?
Ik heb Steam Power op Spiel gekocht. De KS uitlevering laat nog even op zich wachten.
Het is een mix van mechanieken uit Brass en Age of Steam. Het is heel gestroomlijnd, maar mist de diepgang van de twee andere spellen. Te licht voor mij met mijn voorkeur voor 18xx!Mooie productiekwaliteit met houten treintjes en zijde-achtige speelkleden.
Jouw beurt nu!
PS de mijne mag weg voor €30![]()
- Pura Vida
- Kardinaal
Het nieuwe citaat:
To sell cards, choose one type of good and discard as many cards of that type as you like onto the discard pile. Each sale earns goods tokens and, if the sale is big enough, a bonus.
- JeVo
- Standaard moderator
- Pura Vida
- Kardinaal