Bol.com - aanbiedingen
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
-
Iris88
- Matroos
Re: Bol.com - aanbiedingen
Verschillende deals o.a:
World of warcraft €41,89
Het stenen tijdperk €27,89
Overbooked €16,89
Azul summer €27,89
Paleo €29,99
King of Tokyo €20,89
World of warcraft €41,89
Het stenen tijdperk €27,89
Overbooked €16,89
Azul summer €27,89
Paleo €29,99
King of Tokyo €20,89
-
Lucky Jack
- Stamhoofd
- Persoonlijke Ondertitel: Feeling lucky...
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
Courtier
- Rooster Booster
Thx!Lucky Jack schreef: Ik heb Jaipur voor €13,89 opgepikt.![]()
-
Amethyst141
- Regenmaker
Ja, ik ook! Net als Pandemic:Rising Tide, die ik sowieso al aan iemand cadeau wilde geven. Met deze korting was het wel erg makkelijk, óók om er dan nog iets leuks voor mezelf bij te doenLucky Jack schreef: Ik heb Jaipur voor €13,89 opgepikt.![]()

-
Bordspelogie
- Matroos
- Persoonlijke Ondertitel: Voor ieder wat wils
Dagdeals bij bol.com voor bordspellen (enkel vandaag dus). Zitten enkele goede promoties bij voor onder andere: Catan, Ticket to Ride Europe, Pandemic Legacy Seizoen 0, Carcasonne Big Box, Istanbul Big Box, Zooloretto, Jaipur, Azul, 7 Wonders, ...
Op zoek naar een review of een speluitleg over een bordspel, Bordspelogie is the place to be!
-
Stijnhoofd
- El Capitan
- Persoonlijke Ondertitel: Stidjen Plays Solo
Dankjewel! Met het Select-account van mijn vriendin heb ik TTR Amsterdam besteld voor € 13,49.Bordspelogie schreef: Dagdeals bij bol.com voor bordspellen (enkel vandaag dus). Zitten enkele goede promoties bij voor onder andere: Catan, Ticket to Ride Europe, Pandemic Legacy Seizoen 0, Carcasonne Big Box, Istanbul Big Box, Zooloretto, Jaipur, Azul, 7 Wonders, ...
Recent speelde ik...

-
Bordspelogie
- Matroos
Vandaag promoties op buitenspellen bij bol, waaronder een Kubb van €41,49 naar €30,49. Met het mooie weer in het vooruitzicht ...
Op zoek naar een review of een speluitleg over een bordspel, Bordspelogie is the place to be!
-
Jehnnycash
- Veenboer
Bedankt nog! Kubb is binnenBordspelogie schreef: Vandaag promoties op buitenspellen bij bol, waaronder een Kubb van €41,49 naar €30,49. Met het mooie weer in het vooruitzicht ...
-
Amethyst141
- Regenmaker
Ik was duidelijk niet de enige die deze aanbieding heeft gezien. Net Pandemic:Rising Tide cadeau gekregenAmethyst141 schreef:Ja, ik ook! Net als Pandemic:Rising Tide, die ik sowieso al aan iemand cadeau wilde geven. Met deze korting was het wel erg makkelijk, óók om er dan nog iets leuks voor mezelf bij te doenLucky Jack schreef: Ik heb Jaipur voor €13,89 opgepikt.![]()

-
Bordspelogie
- Matroos
Bol.com - aanbiedingen
Mooie prijs vandaag op bol voor Queendomino: €23,90
-
WTULTC
- Elfenkoning
Het valt mij nu pas op maar ik zie zelfs dat Bol.com gebruik maakt van BoardGameGeek top 100. https://www.bol.com/nl/ra/top-100-spell ... .30.Banner
-
maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Grappig! Dan is er vast een die-hard (moderne) spellenliefhebber geïnfiltreerdWTULTC schreef: Het valt mij nu pas op maar ik zie zelfs dat Bol.com gebruik maakt van BoardGameGeek top 100. https://www.bol.com/nl/ra/top-100-spell ... .30.Banner
-
Flash
- Wu Feng
Zijn ze een paar maandjes geleden mee begonnen inderdaad. Ik kreeg een mailtje destijds waarin ze aangaven dat je een lijst met de beste spellen kon zien en dat bleek de BGG-lijst te zijn.WTULTC schreef: Het valt mij nu pas op maar ik zie zelfs dat Bol.com gebruik maakt van BoardGameGeek top 100. https://www.bol.com/nl/ra/top-100-spell ... .30.Banner
-
WTULTC
- Elfenkoning
Wat ik mij dan gelijk afvraag of het een samenwerking is met BoardGameGeek en Bol.com dus BoardGameGeek betaald om hun top 100 te mogen gebruiken? Dat zou voor ons spellenliefhebber wel goed zijn, want dan krijgt BBG wel inkomsten van Bol.com. Overigens ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel 'gewone' consumenten die BBG niet kennen nu via Bol.com op BBG zijn gaan kijken.
-
Pura Vida
- Kardinaal
... en vervolgens via dat BGG ineens ook BSM ontdekken en via BSM weer al die leuke spellensites en lokale spellenwinkels...WTULTC schreef: Overigens ben ik eigenlijk ook wel benieuwd hoeveel 'gewone' consumenten die BBG niet kennen nu via Bol.com op BBG zijn gaan kijken.