Beste Solo spel

Solitaire spellen, solo coöperatief, multiplayer spellen (solo of met automata) en spellen met solo varianten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

AstridvE
Jakkiebak!

Re: Beste Solo spel

Bericht door AstridvE »

Mijn favorieten zijn Spirit Island, Sentinels of the Multiverse en Terraforming Mars. De thema's spreken me aan, de eerste twee kunnen fijne interactie tussen verschillende geesten/helden hebben, en bij de derde lekker bouwen.

Labels:
usurper
Geheim Genootschap

Bericht door usurper »

AstridvE schreef: Mijn favorieten zijn Spirit Island, Sentinels of the Multiverse en Terraforming Mars. De thema's spreken me aan, de eerste twee kunnen fijne interactie tussen verschillende geesten/helden hebben, en bij de derde lekker bouwen.
Bij Sentinels of the Multiverse werd ik vrij geirriteerd door alle soorten attacks en damage die kon oplopen en dus moest bijhouden. Op bgg las ik dat je een app kunt kopen die dit makkelijker zou maken. Maak jij daar gebruik van?
We live to survive our paradoxes
AstridvE
Jakkiebak!

Bericht door AstridvE »

Nee, ik wil geen apps gebruiken bij bordspellen. Ik doe het uit mijn hoofd, dat gaat meestal goed. Ik heb ook een zelf een paar markers van karton gemaakt voor een aantal immuniteiten, en can not deal damage, maar moet er nog wat meer maken.
Rogier
Joker
Persoonlijke Ondertitel: Never not gaming

Bericht door Rogier »

Mijn favoriete solo game is sinds kort without a doubt It's a Wonderful World. Het is snel, slim en de keuzes bijzonder interessant en pittig. Een typisch easy to learn hard to master spel maar een echte aanrader. Leuke bijkomstigheid is de heritage campaign die er goed in elkaar zit en langzaam maar zeker nieuwe elementen aan het spel toevoegd (soort mini expansions) die je daarna aan het basisspel kunt toevoegen als je het leuk vindt. Enige probleem, het spel is in retail moeilijk (of zelfs nog niet) te verkrijgen. Maar begin volgend jaar komt er een nieuwe kickstarter campaign waar alles wat tot nu toe verschenen is weer te verkrijgen is plus meer! Dus heb je interesse hou KS of het bgg forum van de game in de gaten!
Plaats reactie