Totaal:
Gespeeld: 31/40
In bezit (gehad): 28/40
In mijn top 20: 0/40
100-91
Gespeeld: 9 (Sint Petersburg, Eufraat en Tigris, Legenden van Andor, Blood Rage, Twilight Struggle, Dwergen van Nidavellir, Caylus, Chronicles of Crime, Machi Koro)
in bezit (gehad): 7 (Sint Petersburg, Eufraat en Tigris, Legenden van Andor, Dwergen van Nidavellir, Caylus, Chronicles of Crime, Machi Koro)
In mijn top 20: 0
Favoriet van dit lijstje is Sint Petersburg, de 2e editie dan. Isle of Cats zou ik graag eens proberen. Blood Rage staat al jaren met potlood op mijn wish list, maar verwacht niet dat dat er nog van gaat komen.
90-81
Gespeeld: 7 (Mombasa, Through the Ages, Kingdom Builder, Regenwormen, Roll for the Galaxy, Cartographers, Caverna)
in bezit (gehad): 7 (Mombasa, Through the Ages, Kingdom Builder, Regenwormen, Roll for the Galaxy, Cartographers, Caverna)
Van deze lijst is Caverna mijn favoriet. Taipan, Barrage, en Spirit Island zou ik graag eens proberen, verwacht niet dat deze in de collectie komen.
80-71
Gespeeld: 8 (Take 5, Century Spice Road, Alhambra, Boonanza, Targi, Het Dorp, Trajan, Imperial Settlers)
in bezit (gehad): 8 (Take 5, Century Spice Road*, Alhambra, Boonanza, Targi, Het Dorp, Trajan, Imperial Settlers)
Century vond ik niet veel aan, maar de Golem editie heb ik wel in de kast staan, die spreekt mij meer aan. Van dit lijstje vind ik Trajan het beste spel, maar is Het Dorp mijn favoriet door het bijzondere thema. My City en Marco Polo II ben ik erg benieuwd naar, hopelijk komen die dit jaar op tafel en/of in de collectie (in willekeurige volgorde

).
70-61
Gespeeld: 7 (Takenoko, Robinson Crusoe, Memoir '44, Tikal, Tapestry, Teotihuacan, Underwater Cities)
in bezit (gehad): 6 (Takenoko, Robinson Crusoe, Memoir '44, Tikal, Dixit, Tapestry)
Mooi lijstje, allemaal spellen die ik hoog waardeer, maar niet in mijn top 20. Robinson Crusoe schuurt daar tegenaan, maar met 3 potjes in 6 jaar krijgt deze helaas veel te weinig speeltijd om daarvoor in aanmerking te komen. Just One en Azul 3 hoop ik nog eens te spelen.