Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JeVo schreef:
Heerlijk leesvoer weer.
Was er überhaupt een fairplay ranking?
Heb je atiwa van uwe langs zien komen?
Ik heb over beide nauwelijks tot niets gehoord.
JeVo schreef:
Heerlijk leesvoer weer.
Was er überhaupt een fairplay ranking?
Heb je atiwa van uwe langs zien komen?
Ik heb over beide nauwelijks tot niets gehoord.
ik heb atiwa gisteren gespeeld, leuke game! wat eenvoudiger dan bv agricola of caverna, en speelt dus lekker weg maar zitten zeker wel wat nadenkpuntjes in! heerlijke workerplacement
Rubik schreef:
Ook in Spelmagazijn is nu een verslagje te vinden.
Zeker, ook door mij met plezier gelezen!
Een vraagje; welk spel staat er op de foto rechts van Splendor Duel, in deel 3 van je verslag. Vermoedelijk een KS prototype, omdat ik het niet herken van previews die ik heb gezien. Of ik heb deze totaal gemist, natuurlijk, haha.
Rubik schreef:
Een vraagje; welk spel staat er op de foto rechts van Splendor Duel, in deel 3 van je verslag. Vermoedelijk een KS prototype, omdat ik het niet herken van previews die ik heb gezien. Of ik heb deze totaal gemist, natuurlijk, haha.
Rubik schreef: