Wingspan nieuws: vogelkaarten van fans: kans voor 999?

Familiespellen, kaartspellen, expertspellen, oude bekenden, kortom: bordspellen!

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Pura Vida
Kardinaal

Re: Wingspan nieuws: vogelkaarten van fans: kans voor 999?

Bericht door Pura Vida »

Dagmar schreef: do 06 nov 2025, 19:29 Dat is zeker goed nieuws! Drie werf hoera en dank je wel voor 999 Games. Ik heb dus terecht deze uitbreidingen niet op Spiel gekocht (ze trokken wel een beetje).
Dankjewel 999 zeker! Maar ik denk dat de druk, via mails en op BSM en andere media ook geholpen heeft. Hun beleid ging namelijk van "gaan we zeker niet uitgeven", naar "geven we vooralsnog niet uit" via "we zijn ermee bezig" naar "we gaan ze uitgeven". En de vertaling hebben ze ook alvast gratis voor niks binnen. :wink:
WTULTC schreef: vr 07 nov 2025, 10:10 Overigens mogen ze deze 6 pakketjes wat mij betreft gelijk toevoegen bij de volgende uitbreiding. Dat ze de doos van de volgende uitbreiding wat groter daarvoor maken zeg maar. Zeker als de uitbreiding zoiets is als Europa.
Dat zullen ze nou net niet doen, denk ik. Want die uitbreiding zal in alle talen op dezelfde manier worden uitgegeven. Overigens niet in een "Europa doos", want er komt meer aan dan een set kaarten. Er zit sowieso een nieuw mechanisme bij de vierde uitbreiding.
Afbeelding

Labels:
MADG0BLIN
Stamhoofd
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door MADG0BLIN »

Ik heb ze meegenomen van Spiel omdat het niet zeker was of ze gingen vertalen. Net eergisteren uitgepakt en gesleeved. :lol: Nu toch maar voor de NL gaan dan en kijken of ik iemand blij kan maken met de Engelse varianten. :)
Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

999Games heeft eindelijk op hun Facebookpagina bekend gemaakt dat ze de 6 packs gaan uitgeven in het Nederlands. Wanneer is nog niet bekend. Ze werden lijkt het overspoeld door vragen hierover.
Afbeelding
Plaats reactie