Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Het Spellenspektakel heeft dit jaar geen cadeautje. 999 Games geeft zelf inderdaad de Rivier 2 weg, mits er een aantal demo's worden gevolgd op hun stand.
De voorverkoop gaat alleen via Internet om het logistiek beter te beheersen. Er zijn GEEN portokosten of administratiekosten aan verbonden (wel een goed idee ). Overigens is hier ook GEEN creditcard voor nodig, gewoon overboeken onder vermelding van het ordernummer. Veilig en vertrouwd
Speciaalzaken kunnen een pakket magazines bestellen (gratis!) bij een order bij 999, maar winkels vriendelijk vragen om het aan te bieden is al wat we kunnen doen.
Life is like a flower,
More sun makes it more beautiful!
allemaal hartelijk bedankt voor de antwoorden.
de bestelling is ondertussen onderweg.
ik zal in de buurt nog eens rondkijken bij andere speelgoedwinkels voor het magazine.
ik kijk er echt wel naar uit. We gaan eigenlijk nooit voor een specifiek spel, maar gewoon voor de sfeer en om de nieuwe spellen eens te proberen.
altijd wel een leuke dag!!
Het Spellenspektakel heeft dit jaar geen cadeautje. 999 Games geeft zelf inderdaad de Rivier 2 weg, mits er een aantal demo's worden gevolgd op hun stand.
Geen cadeautje...
Nou ja, dat wordt spelletjes proberen bij 999 Games, want als Nederlander wil ik wel iets gratis krijgen!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Geen cadeautje...
Nou ja, dat wordt spelletjes proberen bij 999 Games, want als Nederlander wil ik wel iets gratis krijgen!
Die Nederlanders toch
De Rivier II is trouwens wel een leuke uitbreiding, vooral samen met de eerste rivier. Dan heb je pas een echte rivier.
Op www.carcassonne.nl en dan bij het onderdeeltje "Landschapskaartjes" kan je tegels al eens bekijken.
Ik heb de Rivier II trouwens al enkel weken in huis (Duits import)
Geen cadeautje...
Die Nederlanders toch
De Rivier II is trouwens wel een leuke uitbreiding, vooral samen met de eerste rivier. Dan heb je pas een echte rivier.
Op www.carcassonne.nl en dan bij het onderdeeltje "Landschapskaartjes" kan je tegels al eens bekijken.
Ik heb de Rivier II trouwens al enkel weken in huis (Duits import)
Tevens staan daar ook kaartjes van de Katharen. Is die al ooit uitgebracht in het Nederlands?
Er staat op de site dat het een eenmalige uitgifte was, maar ok bij de andere mini uitbreidingen zijn die altijd toch weer meerdere keren uitgebracht...
De Katharen zijn nu tweemaal uitgegeven in Duitsland. Eenmaal bij het Spielboxmagazine, vorig jaar ergens. En dit jaar bij de Carcassonne Almanak, ook te bestellen bij Spielbox. Ze zijn dus (nog) niet in Nederland uitgegeven en het is ook niet duidelijk of dat ooit gaat gebeuren. Maar de spelregels zijn goed op internet te vinden, bijvoorbeeld op www.carcassonne.nl
Maak gebruik van de mogelijkheden die je tegenstander je biedt!
krusbei schreef:De Katharen zijn nu tweemaal uitgegeven in Duitsland. Eenmaal bij het Spielboxmagazine, vorig jaar ergens. En dit jaar bij de Carcassonne Almanak, ook te bestellen bij Spielbox. Ze zijn dus (nog) niet in Nederland uitgegeven en het is ook niet duidelijk of dat ooit gaat gebeuren. Maar de spelregels zijn goed op internet te vinden, bijvoorbeeld op www.carcassonne.nl
Leuk cadeau voor volgend jaar voor het SPSP! Noteer jij hem alvast, Wim!
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!
Tis idd erg eenzijdig, daar heb je volkomen gelijk in. Maar Carcassonne leent zich sowieso makkelijk voor dit soort kleine presentjes (kan nu even geen ander spel verzinnen waarbij dat ook zo makkelijk gaat) en Carcassonne is nou eenmaal zeer geliefd bij het grote publiek en ik denk dat dat voor 999games belangrijk is voor de keuze.
Ik vind Carcassonne trouwens een geweldig spel.
Bring down the government
they don't, they don't speak for us
ehm wat dachten jullie van b.v heel speciale gebouw kaarten van machiavelli ?? of andere dingen spuien maar of een polletje opzetten zodat we 999 dwingen om volgend jaar met iets beters te komen www.waarvoorjegeld.nl