Zomerreleases bij White Goblin Games
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
Pedro777
- Condottiërre
Re: Zomerreleases bij White Goblin Games
Ik heb een beetje een gelijkaardig verhaal. Maar dan met een pion uit het bordspel Cuba. Ik heb afgelopen donderdag een mailtje gestuurd naar The Game Master. Benieuwd of ze mijn pion ook zullen vervangen. 
Labels:
-
Pedro777
- Condottiërre
En dat doen ze! Hiep hoi.Pedro777 schreef:Ik heb een beetje een gelijkaardig verhaal. Maar dan met een pion uit het bordspel Cuba. Ik heb afgelopen donderdag een mailtje gestuurd naar The Game Master. Benieuwd of ze mijn pion ook zullen vervangen.
Back on topic nu, vandaag voor de eerste maal K2 gespeeld. Was leuk. Jammergenoeg ben ik wat te onstuimig aan die berg begonnen waardoor één van mijn klimmers stierf.
-
16 Feet Pauly
- Critico
- Persoonlijke Ondertitel: Koning Paul!
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
30 juli komt Piraten & Kooplui stond in de nieuwsbrief die jullie ongetwijfeld ook allemaal al ontvangen hebben. WAUWSERS!! weet nog steeds niet wat ik van dit spel moet vinden, ik hoor veelal positief geblaat, maar ik hoor ook dat er nog wel wat downtime voor andere spelers kan zijn als er in een haven gespeeld wordt, nu ben ik soms al wat ongeduldig als ik dominion speel... mss gewoon eens proberen bij een winkel ofzo
.
-
interceptor
- Uitgever
Piraten & Kooplui wordt een must buy!16 Feet Pauly schreef:30 juli komt Piraten & Kooplui stond in de nieuwsbrief die jullie ongetwijfeld ook allemaal al ontvangen hebben. WAUWSERS!! weet nog steeds niet wat ik van dit spel moet vinden, ik hoor veelal positief geblaat, maar ik hoor ook dat er nog wel wat downtime voor andere spelers kan zijn als er in een haven gespeeld wordt, nu ben ik soms al wat ongeduldig als ik dominion speel... mss gewoon eens proberen bij een winkel ofzo.
-
Aras
- Geheim Genootschap
sluit ik mij bij aaninterceptor schreef:Piraten & Kooplui wordt een must buy!16 Feet Pauly schreef:30 juli komt Piraten & Kooplui stond in de nieuwsbrief die jullie ongetwijfeld ook allemaal al ontvangen hebben. WAUWSERS!! weet nog steeds niet wat ik van dit spel moet vinden, ik hoor veelal positief geblaat, maar ik hoor ook dat er nog wel wat downtime voor andere spelers kan zijn als er in een haven gespeeld wordt, nu ben ik soms al wat ongeduldig als ik dominion speel... mss gewoon eens proberen bij een winkel ofzo.
-
JeVo
- Standaard moderator
- Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10
de enige reden waarom Piraten en Kooplui GEEN must buy wordt...
is omdat ik bij de opening van Spiel 2010 rechtstreeks
naar de stand van Z-man Games ben gerend voor de engelse versie...
Gaaf spel! En met een geweldig helpvolle fanbase op BGG voor eventuele vragen en adviezen. De down time in de havens gaat bij elk volgend spel hard naar beneden, vanwege de gewenning en de ervaring van de spelers.
Ik speel nu ook de engelse versie op de VASSAL turned based PBEM.
Voor alle vragen over P&K, mail maar...
JeVo
is omdat ik bij de opening van Spiel 2010 rechtstreeks
naar de stand van Z-man Games ben gerend voor de engelse versie...
Gaaf spel! En met een geweldig helpvolle fanbase op BGG voor eventuele vragen en adviezen. De down time in de havens gaat bij elk volgend spel hard naar beneden, vanwege de gewenning en de ervaring van de spelers.
Ik speel nu ook de engelse versie op de VASSAL turned based PBEM.
Voor alle vragen over P&K, mail maar...
JeVo
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
En vandaag stond in de nieuwsbrief dat Piraten en Kooplui vanaf nu in de winkel ligt.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Zag 'm gisteren staan in de Amersfoortse Spellenwinckel.P.T. schreef:En vandaag stond in de nieuwsbrief dat Piraten en Kooplui vanaf nu in de winkel ligt.
-
cab
- Burgemeester
De zomer is voorbij, dus tijd voor najaar en winterreleases!
In mij exemplaar van Revolver zitten promotiekaarten voor verschillende spellen. Waarbij twee nieuwe:
- Crooks
- Little Devils
Beide spellen die binnen 20 minuten klaar zouden zijn. Ben benieuwd!
In mij exemplaar van Revolver zitten promotiekaarten voor verschillende spellen. Waarbij twee nieuwe:
- Crooks
- Little Devils
Beide spellen die binnen 20 minuten klaar zouden zijn. Ben benieuwd!
-
den123
- Sojaboon
Prachtige filmpjes wie heeft ze gemaakt?