Vandaag (10 januari) hebben ze winkeliers gemeld dat 1830 in januari verschijnt.sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?
Maar ja, het is en blijft een treinenspel, vertraging ligt op de loer.
Moderators: Ereleden, Website beheerders
Vandaag (10 januari) hebben ze winkeliers gemeld dat 1830 in januari verschijnt.sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?
Vanaf morgen in de winkels meldt de 999-twitter.Erwin schreef:Vandaag (10 januari) hebben ze winkeliers gemeld dat 1830 in januari verschijnt.sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?

En nu maar hopen dat ze 'm per vrachtwagen of binnenvaartschip naar de winkels vervoeren.BaSL schreef: Vanaf morgen in de winkels meldt de 999-twitter.
En zondag op de beschadigingenverkoopBaSL schreef:Vanaf morgen in de winkels meldt de 999-twitter.Erwin schreef:Vandaag (10 januari) hebben ze winkeliers gemeld dat 1830 in januari verschijnt.sprangers_stefan schreef:weet er iemand meer over de release van 1830...wanneer komt dit uit?
De lage landen gaat volgens de Summorer 22,95 kosten en pas de tweede helft van september komen.....r56ygf schreef:Ik ben ook erg benieuwd. Ik las ergens dat het deze maand uit zou komen. (Geen idee meer waar.) Maar ik neem aan dat als 999 zegt 3 decks van 240 kaarten, de uitbreidinge Seizoenen, groentefiches en een stickervel () dat dat ook is wat er in zit.
hmm de goodies was al half assed met maar 24 goede kaartenBored Gaymer schreef:Hmm...alsof ze The Goodies expansion uitbrengen, maar dan half-assed.
Jongens, half assed is toch geen woord?16 Feet Pauly schreef:hmm de goodies was al half assed met maar 24 goede kaartenBored Gaymer schreef:Hmm...alsof ze The Goodies expansion uitbrengen, maar dan half-assed.deze is beter dunkt mij.
hahaha kuddo's we zullen zien, volgens mij is het Flanders deck ook stand-alone te koop in het nederlandskezuskrijst schreef:Jongens, half assed is toch geen woord?16 Feet Pauly schreef:hmm de goodies was al half assed met maar 24 goede kaartenBored Gaymer schreef:Hmm...alsof ze The Goodies expansion uitbrengen, maar dan half-assed.deze is beter dunkt mij.
Maar goed, de goodies waren ook aan de prijs, maar als bezitter van de Engelse versie ben ik blij dat mijn blokjes nu dierfiguurtjes/graantjes zijn.
En Paul, heb je echt alle 100+ kaarten vd goodies gespeeld. Je bent een ware held![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe het Vlaanderen deck er uit gaat zien, deze lijkt wel door 999 games zelf verzonnen. Dat zijn toch 120 kaarten die 999 zelf moet testen etc. Zoals Mart Smeets zou zeggen, diep. Respect.
Toch fijn die jonkies hier.16 Feet Pauly schreef:hahaha kuddo's we zullen zien, volgens mij is het Flanders deck ook stand-alone te koop in het nederlandskezuskrijst schreef:Jongens, half assed is toch geen woord?16 Feet Pauly schreef:hmm de goodies was al half assed met maar 24 goede kaartenBored Gaymer schreef:Hmm...alsof ze The Goodies expansion uitbrengen, maar dan half-assed.deze is beter dunkt mij.
Maar goed, de goodies waren ook aan de prijs, maar als bezitter van de Engelse versie ben ik blij dat mijn blokjes nu dierfiguurtjes/graantjes zijn.
En Paul, heb je echt alle 100+ kaarten vd goodies gespeeld. Je bent een ware held![]()
Ik ben vooral benieuwd hoe het Vlaanderen deck er uit gaat zien, deze lijkt wel door 999 games zelf verzonnen. Dat zijn toch 120 kaarten die 999 zelf moet testen etc. Zoals Mart Smeets zou zeggen, diep. Respect..
Poep wordt het, ik heb die veenboeren nog niet eens grijs gespeeld laat staan dat er vet lelijke art Nederland kaarten bij gaan komen
alleen die gullit/vuller kaart is priceless
hehehe
En half-assed is zeker wel een woord!?2 zelfs. you better learn some gutterspeak hooker!?

Wicked is zooo 2002rober schreef:Toch fijn die jonkies hier.16 Feet Pauly schreef:hahaha kuddo's we zullen zien, volgens mij is het Flanders deck ook stand-alone te koop in het nederlandskezuskrijst schreef:Jongens, half assed is toch geen woord?16 Feet Pauly schreef:hmm de goodies was al half assed met maar 24 goede kaartenBored Gaymer schreef:Hmm...alsof ze The Goodies expansion uitbrengen, maar dan half-assed.deze is beter dunkt mij.
Ik ben vooral benieuwd hoe het Vlaanderen deck er uit gaat zien, deze lijkt wel door 999 games zelf verzonnen. Dat zijn toch 120 kaarten die 999 zelf moet testen etc. Zoals Mart Smeets zou zeggen, diep. Respect..
Poep wordt het, ik heb die veenboeren nog niet eens grijs gespeeld laat staan dat er vet lelijke art Nederland kaarten bij gaan komen
alleen die gullit/vuller kaart is priceless
hehehe
En half-assed is zeker wel een woord!?2 zelfs. you better learn some gutterspeak hooker!?
Blijven wij oudjes ook een beetje op de hoogte.
Wicked (of is dat al weer zooooooo juli 2012 en dus uit?)
huzza! ik hoop dat The Summoner m snel aan mij doorstuurtpleunie.william schreef:Op de site van 999-Games staat dat Agricola - De Lage Landen verkrijgbaar is. We hebben er lang op moeten wachten, dus ik hoop dat het spel het wachten waard is! Ik ga hem maar gelijk regelen denk ik.