Hier ben ik ook wel heel erg blij meegrunnboy schreef:Dat is goed nieuws. Het is een erg leuk spel dat zich volgens mij prima leent voor een uitbreiding.cab schreef:Revolver: Ambush on Gunshot Trail
Components:
2x Bandit cards - Sister Sara & mule, and Cooter & Bobby Joe.
6x Ambush cards - barbed wire bordered
11x Ned McReady deck expansion cards
11x Jack Colty deck expansion cards
NOTE: All the new cards feature a rattlesnake icon at the bottom of each card.
Nieuwe WGG titels 2012!
Moderators: Website beheerders, Ereleden
Forumregels
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
Het is niet mogelijk om hier een topic aan te maken.
Heb je zelf een nieuwssuggestie, dan mag je deze plaatsen onder de respectievelijke forumdelen:
"bordspellen", "rollenspellen", "verzamelspellen" of 'wargames'.
-
woozle
- Stamhoofd
Re: Nieuwe WGG titels 2012!

Labels:
-
BaSL
- Team Bordspelmania
De regels voor Richelieu staan inmiddels online: http://www.boardgamegeek.com/file/downl ... helieu.pdf

-
cab
- Burgemeester
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Wat een toeval.cab schreef:Op BGG zie ik net Waka Waka ook bij WGG staan:
-
KeesK
- Hazelnoot Ridder
Kijk slim nagedacht van white goblin, zodat we een beetje uit onze EK dip raken en weer aanhef afgelopen WK denken.
het spel zelf ziet er uit als een copy paste van Jambo, jammer dat er nauwelijks nieuw artwork aan te pas is gekomen.
-
Piet
- Beheerder
In het verleden had 999 toch alle titels van Kosmos (net zoals HiG en vroeger ook Abacus). Hebben zij dan geen voorrang meer in het opkopen van de rechten?Erwin schreef:Wat een toeval.cab schreef:Op BGG zie ik net Waka Waka ook bij WGG staan:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
999 Games heeft ongetwijfeld nog steeds een uitstekende relatie met Kosmos, die op zijn minst een suggestie van voorrang wekt (getuige bijv. de relatief late komst van een Nederlandse editie van Targi).Piet schreef:In het verleden had 999 toch alle titels van Kosmos (net zoals HiG en vroeger ook Abacus). Hebben zij dan geen voorrang meer in het opkopen van de rechten?
Waka Waka bij WGG is een logisch vervolg op Jambo.
999 Games had overigens niet alles van Abacus. Denk aan Mamma Mia.
-
Piet
- Beheerder
Ik bedoelde ook niet Abacus, maar wel Amigo. Maar die zeer nauwe band, was blijkbaar ook al een tijdje weg.Erwin schreef:999 Games heeft ongetwijfeld nog steeds een uitstekende relatie met Kosmos, die op zijn minst een suggestie van voorrang wekt (getuige bijv. de relatief late komst van een Nederlandse editie van Targi).Piet schreef:In het verleden had 999 toch alle titels van Kosmos (net zoals HiG en vroeger ook Abacus). Hebben zij dan geen voorrang meer in het opkopen van de rechten?
Trouwens, vanmorgen viel me dan ook nog in dat Jambo ook al een Kosmos-titel was die door QWG/WGG uitgegeven werd.
-
Piet
- Beheerder
Vanmorgen viel me dan ook nog in dat Jambo ook al een Kosmos-titel was die door QWG/WGG uitgegeven werd. Dus inderdaad, logisch.Piet schreef:Ik bedoelde ook niet Abacus, maar wel Amigo. Maar die zeer nauwe band, was blijkbaar ook al een tijdje weg.Erwin schreef:999 Games heeft ongetwijfeld nog steeds een uitstekende relatie met Kosmos, die op zijn minst een suggestie van voorrang wekt (getuige bijv. de relatief late komst van een Nederlandse editie van Targi).Piet schreef:In het verleden had 999 toch alle titels van Kosmos (net zoals HiG en vroeger ook Abacus). Hebben zij dan geen voorrang meer in het opkopen van de rechten?
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
-
arne
- Burgemeester
ja, ik dacht het wel
-
grunnboy
- Bronzen Meeple
Ik zie dat het spel ook al beoordeeld is maar ik kan het spel in geen enkele webwinkel vinden. Thegamefreak heeft m staan, maar niet op voorraad.arne schreef:ja, ik dacht het wel
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik verwacht over een week of 2. Idem voor De Heersers van de Nijl en Oereka!grunnboy schreef:Ik zie dat het spel ook al beoordeeld is maar ik kan het spel in geen enkele webwinkel vinden. Thegamefreak heeft m staan, maar niet op voorraad.arne schreef:ja, ik dacht het wel
-
arne
- Burgemeester
Ah, oké, ik zag dat iemand hier op het forum hem al had gespeeld, maar dat was misschien een prototype of een kopietje dat enkel voor insiders ter beschikking stond.
In ieder geval lijkt het me een erg leuk spelletje. Bekijk zeker ook eens de review van Tom Vasel, dan heb je direct de spelregels op een plateautje (= dienblad voor onze Nederlandse vrienden).
In ieder geval lijkt het me een erg leuk spelletje. Bekijk zeker ook eens de review van Tom Vasel, dan heb je direct de spelregels op een plateautje (= dienblad voor onze Nederlandse vrienden).
-
Dierik
- Erelid
Ik heb inderdaad Bartjes! zijn exemplaar mogen spelen en het is inderdaad een erg leuk spel kan ik je zeggen en ook nog eens fraai vormgegeven!arne schreef:Ah, oké, ik zag dat iemand hier op het forum hem al had gespeeld, maar dat was misschien een prototype of een kopietje dat enkel voor insiders ter beschikking stond.