Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik wil bij deze nog even een oproep doen om mij even een PB te sturen als je komt met daarin het aantal personen dat je meebrengt. Dit om in te schatten met wat voor een groep we zijn. Als je dit al gedaan hebt hoef je dat uiteraard niet weer te doen.
We hebben namelijk nog een paar leuke ideetjes maar dan moet ik wel voldoende aanmeldingen hebben.
Dierik schreef:Ik wil bij deze nog even een oproep doen om mij even een PB te sturen als je komt met daarin het aantal personen dat je meebrengt. Dit om in te schatten met wat voor een groep we zijn. Als je dit al gedaan hebt hoef je dat uiteraard niet weer te doen.
We hebben namelijk nog een paar leuke ideetjes maar dan moet ik wel voldoende aanmeldingen hebben.
Nogmaals, ik ga proberen erbij te zijn, maar ik wil me nog niet helemaal vast leggen. Een week of drie vantevoren is genoeg hoop ik?
De vorige keer ben ik alleen maar heel kort binnen geweest om van Misth enkele spellen over te nemen die hij vanuit Essen voor mij had meegenomen. Maar het zag er gezellig uit, dus ik wil het deze keer niet missen!
Ik heb zeker zin om te gaan, maar vind de reiskosten wat hoog. Zijn er wellicht mensen uit de omgeving van Zeist die van plan zijn om te gaan en met wie ik mee zou kunnen rijden / die met mij mee willen rijden?
Vraagje aan de admins.
Is het nou echt nodig dat berichten in dit topic ook het subforum van mijn spellengroep activeert (dus dat het een hokje geel kleurt, wat toont dat er nieuwe berichten zijn) ?
Ik vind dit vervelend. Ik heb inmiddels wel gezien dat er een BSM.CON komt. Zou dit nu weer weg kunnen?
Robertopellizini schreef:Vraagje aan de admins.
Is het nou echt nodig dat berichten in dit topic ook het subforum van mijn spellengroep activeert (dus dat het een hokje geel kleurt, wat toont dat er nieuwe berichten zijn) ?
Ik vind dit vervelend. Ik heb inmiddels wel gezien dat er een BSM.CON komt. Zou dit nu weer weg kunnen?
Dude, WTF..... had dit niet via een PB-tje gekund?
Is er iemand die vrij makkelijk aan het spel Infarct kan komen? Dat was de vorige editie van de BSM meeting een succes. Echter ik wil nu dat spel graag kopen (weet overigens niet precies hoeveel het kost, dacht rond de 20 euro) van iemand die dan ook aanwezig is en het voor mij mee kan nemen. Dat spel gaat het denk ik namelijk wel goed doen bij mijn vrienden, want die houden van zulke luchtige spelletjes. Alvast bedankt.