Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Het lijkt wel erg veel op 7 wonders qua mechanismen.... ik zit nu de regels te lezen, je wordt bedankt!? of ik hem nog ga pledgen weet ik niet . Dus als ik die $35 (spiel) pledge doe dan krijg je alle stretch goal rewards?
Cheers en succes met hopen
Gaan ze dat uberhaupt wel redden voor spiel te drukken ? ..
16 Feet Pauly schreef:Het lijkt wel erg veel op 7 wonders qua mechanismen.... ik zit nu de regels te lezen, je wordt bedankt!? of ik hem nog ga pledgen weet ik niet . Dus als ik die $35 (spiel) pledge doe dan krijg je alle stretch goal rewards?
Hup, kom op, stretch awards moeten zo'n lange gast toch aanspreken?
Bestellen die hap.
16 Feet Pauly schreef:Het lijkt wel erg veel op 7 wonders qua mechanismen.... ik zit nu de regels te lezen, je wordt bedankt!? of ik hem nog ga pledgen weet ik niet . Dus als ik die $35 (spiel) pledge doe dan krijg je alle stretch goal rewards?
Hup, kom op, stretch awards moeten zo'n lange gast toch aanspreken?
Bestellen die hap.
haha, begint langzaam aan zijn soort rekbank te worden.
Zou Pauly daarom zo groot zijn?
Naast dat het mooi zou zijn als we de nieuwe stretch goal halen, zou het ook mooi zijn als ik 2800 berichten heb. Dus ik typ nog maar weer een berichtje. Helemaal geen spammer ofzo.
Vandaar de oproep. Kom op mensen Backen die hap! Among the Stars
grunnboy schreef:Naast dat het mooi zou zijn als we de nieuwe stretch goal halen, zou het ook mooi zijn als ik 2800 berichten heb. Dus ik typ nog maar weer een berichtje. Helemaal geen spammer ofzo.
grunnboy schreef:Naast dat het mooi zou zijn als we de nieuwe stretch goal halen, zou het ook mooi zijn als ik 2800 berichten heb. Dus ik typ nog maar weer een berichtje. Helemaal geen spammer ofzo.
freak!
Zal ik wat archief bestanden verwijderen van grunnboy
freak!
Zal ik wat archief bestanden verwijderen van grunnboy
hehehehehe +1 als hij vanaf nu post de teller niet meer bij laten werken forever stuck on 2499 .....
Effe on topic, ik denk dat ik les dames de troyes ook wel pre-order voor essen dit jaar. verder kijk ik op de beursvloer wel wat er aanwezig is .
Seabie schreef:Ga je rondwandelen dan? Of weer demoën?
Ja beide ik zal voor Quined demoën en ook een dagje rondrennen op de beursvloer. Dus dat wordt weer dolle pret .
Woohoo Ok Grunny ik ben toch maar gecaved voor Among the stars, maar als je het bekijkt is 29 eu best wel een koopje voor zo een spel kaarten hahaha maar die hoesjes erbij is helemaal te shizzle .
grunnboy schreef:Nog € 3000 te gaan in 6 dagen. Dit moet lukken. Nog 6 dagen om het spel te bestellen. Afhalen in Essen kan ook. Misschien kunnen we de € 40.000 stretchgoal nog halen.
grunnboy schreef:Nog € 3000 te gaan in 6 dagen. Dit moet lukken. Nog 6 dagen om het spel te bestellen. Afhalen in Essen kan ook. Misschien kunnen we de € 40.000 stretchgoal nog halen.