De weerwolven in het spookslot - spel 2

Speel het populaire Weerwolvenspel online met andere forumleden.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Flash
Wu Feng

Re: De weerwolven in het spookslot - spel 2

Bericht door Flash »

NielsZW schreef:Ik heb bewust mijn stem aangepast.
Ik wist niet dat dit mocht. Wel het wijzigen van je stem uiteraard, maar niet dat dit ook in de originele post gedaan mocht worden. Zal ik voortaan toch beter in de gaten moeten houden, want ik wil als onschuldige natuurlijk niet de kelder in gestuurd worden :D

Ik heb inderdaad niet gebeuld. De eerste dag wist ik echt niet wie er een weerwolf zou moeten zijn. Bij het tweede moment was ik ervan overtuigd dat NielsZW de weerwolf was. Beulen was echter niet nodig, omdat ook Rober zijn stem aan NielsZW gaf na mijn toelichting.

In mijn laatste betoog heb ik door het gebruik van het woord 'scherprechter' nog geprobeerd duidelijk te maken dat ik de beul was.

In vergelijking met het eerste spel heb ik inmiddels iets beter door hoe het werkt. Er werd ook iets meer 'beschrijvend' geschreven. Jammer was alleen dat we deze keer iets minder deelnemers hadden dan de vorige keer. Hoop dat er bij het volgende spel weer meer mensen mee doen.

Ook ditmaal weer bedankt voor het spel Bridget en op naar spel 3 :-)
Bridget
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door Bridget »

Flash schreef:
NielsZW schreef:Ik heb bewust mijn stem aangepast.
Ik wist niet dat dit mocht. Wel het wijzigen van je stem uiteraard, maar niet dat dit ook in de originele post gedaan mocht worden.
Ik vind ook eigenlijk dat het niet mag, het is erg verwarrend. Ik zal het daarom ook expliciet aan de spelregels toevoegen.
Flash schreef:Ook ditmaal weer bedankt voor het spel Bridget en op naar spel 3
Ja ja, maar waarom verlopen die spellen hier toch steeds zo chaotisch en vinden jullie steeds weer gaten in de regels?.......... zucht.
Everybody has the right to play...
Saremie
Matroos
Persoonlijke Ondertitel: Saar!

Bericht door Saremie »

Jeetje dat ging snel...
Ik heb Ditterio gekozen om op te jagen omdat hij zei met pc problemen te zitten. Dacht dat hij het dan het minst erg zou vinden om eruit te liggen... lucky shot dus.

Misschien waren we met te weinig deelnemers om het echt spannend te maken want het was zo voorbij. Maar toch bedankt voor het meespelen allemaal, en Bridget, bedankt voor het leiden.

Bij deze nodig ik jullie uit om een keer met mijn online weerwolvengroup mee te doen. Het gaat er wel anders aan toe en is wat drukker bezocht (minimaal 14 vereist voor dit potje), waardoor het ook spannender wordt.

https://groups.google.com/group/weerwolvenherfstttttt

Kom gerust een keer kijken!
Saar!
ditterio
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: www.zomerspel.be
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Bericht door ditterio »

Pfff, veel te snel voorbij... stomme pc, die pc heeft me mijn leven in dit spel gekost :evil: Maar ben niet kwaad hoor :D Het was wel heel snel gedaan, net op het moment dat ik dacht: "nu ga ik eens rustig alles lezen en meedenken wie wie zou kunnen zijn..." zag ik al de mededeling van Bridget dat het spel al afgelopen was. Jammer... Hopelijk snel een derde spelletje en dan hopelijk wat meer deelnemers.
Plaats reactie