Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gekregen voor kerst en nieuwjaar:
1. Catan opkomst van de mensheid (stond hoog op mijn verlanglijstje en ben er erg blij mee)
2. Azul reiseditie
3. Escape room the card game. Soort coöperatieve rummikub. Niet echt mijn ding.
Euthia:Torment of Resurrection all in kickstarter pledge kwam binnen. Heb er zin in om het te spelen. Evenals dat ik zin heb om mijn daadwerkelijk ontvangen Unsettled kickstarter te spelen
Laatst gewijzigd door wennepen op wo 14 feb 2024, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Nieuwste aanwinsten hier zijn Queensland en Ark Nova. Allebei tweedehands op de kop kunnen tikken.
Vooral Ark Nova is meteen een favoriet geworden, in die 10 dagen dat we hem hebben is hij 6x gespeeld.
Geen spel ontvangen, maar volgens mij een essentieel onderdeel voor het spel Nucleum. Het is een zeer goed spel. Grootste nadeel is het opzetten en opruimen van het spel (soms wel 30 minuten mee bezig geweest) . Sinds kort heeft Folded Space een insert beschikbaar voor Nucleum: https://www.foldedspace.net/incoming/nucleum/. Het opzetten van het spel gaat nu veel sneller. Dus zal deze vaker op tafel komen.
Op Marktplaats op de kop getikt... Revive. Meteen paar potjes kunnen spelen met 2 en 3. Erg leuk, met veel beloningen onderweg en fijne interactie op het centrale bord. Je hebt wel een enorme tafel nodig, wat licht irritant is... of het onze veelspeelmanie overleeft, weet ik nog niet, maar voorlopig valt er nog genoeg strategie te ontdekken.
Nautilus schreef:
Geen spel ontvangen, maar volgens mij een essentieel onderdeel voor het spel Nucleum. Het is een zeer goed spel. Grootste nadeel is het opzetten en opruimen van het spel (soms wel 30 minuten mee bezig geweest) . Sinds kort heeft Folded Space een insert beschikbaar voor Nucleum: https://www.foldedspace.net/incoming/nucleum/. Het opzetten van het spel gaat nu veel sneller. Dus zal deze vaker op tafel komen.
Heb je deze via de folded space site besteld, of ergens anders?
Ik ben echt Heeeeeeeeeeeeeeel erg in m'n nopjes met m'n nieuwste bordspelaanwinst. Ik ben de eerste om toe te geven dat het een nostalgie-gedreven product is door een fabrikant die meer bekend staat om hun plastic dan innovatieve spelmechanieken, maar Heroes of Might and Magic III is gewoon een dondersmooie productie. Duidelijk met liefde voor het bronmateriaal gemaakt. zitten er teveel mini's in? ja. Ga ik er heel veel uren plezier aan beleven: ook ja!