Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
ja damn...
spelspul had RPA, FateForge en Kinfire chronicles in de aanbieding, helaas was ik niet in staat om hier actie op te ondernemen. hopelijk komt dit terug.
kosterix schreef: vr 19 sep 2025, 20:39
ja damn...
spelspul had RPA, FateForge en Kinfire chronicles in de aanbieding, helaas was ik niet in staat om hier actie op te ondernemen. hopelijk komt dit terug.
Sorry om te horen dat je deze gemist heb. Ik weet even niet waar RPA voor staat. De andere 2 klinken of dat beschadigde versies waren die we binnen hadden gekregen, die bieden we dan met korting aan. Dan staat er in de titel dat het om de beschadigde versies gaat.
Daarnaast weer wat items in de aanbieding gegooid, zoals oa de laatste items wat we nog van The Broken Token en Queen Games op voorraad hebben: https://www.spelspul.nl/nl/396-aanbiedingen
kosterix schreef: vr 19 sep 2025, 20:39
ja damn...
Sorry om te horen dat je deze gemist heb. Ik weet even niet waar RPA voor staat. De andere 2 klinken of dat beschadigde versies waren die we binnen hadden gekregen, die bieden we dan met korting aan. Dan staat er in de titel dat het om de beschadigde versies gaat.
Roll Player Adventure was 99 euro. had hem toen moeten kopen maar destijds had ik geen plek.
oh well.