Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pura Vida schreef:
Schitterend systeem zeg, lynyrdskynyrd! Toch beetje jaloersmakend zo'n collectie. Hoewel ikzelf net zo regelmatig verkoop als koop en bewust aan twee Ikea Hemnes vitrinekasten genoeg heb. Klein spul achter dichte deurtjes en groter werk achter glas.
Dat je de TM big box deksel 90 graden gedraaid hebt, is een meesterlijk detail trouwens.
Pura Vida schreef:
Schitterend systeem zeg, lynyrdskynyrd! ...
Dat je de TM big box deksel 90 graden gedraaid hebt, is een meesterlijk detail trouwens.
Heb je daar beelden van ?
deze denk ik?!?
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
Jorrit schreef:
Die staat best te verstoffen, meestal pakken we de kathedraal. Zal hem/haar weer eens op tafel leggen!
Ik heb ze ook beiden. De Kathedraal is speltechnisch de betere, maar de sfeer in Brug naar de Hemel vind ik beter uit de verf komen. Het gezamenlijke lijden, de belasting niet kunnen betalen omdat een random gebeurteniskaart je plannen in de war schopte. Vervolgens de volgende ronde ook nog met een achterstand beginnen... Heel thematisch allemaal.
Jorrit schreef:
Die staat best te verstoffen, meestal pakken we de kathedraal. Zal hem/haar weer eens op tafel leggen!
Ik heb ze ook beiden. De Kathedraal is speltechnisch de betere, maar de sfeer in Brug naar de Hemel vind ik beter uit de verf komen. Het gezamenlijke lijden, de belasting niet kunnen betalen omdat een random gebeurteniskaart je plannen in de war schopte. Vervolgens de volgende ronde ook nog met een achterstand beginnen... Heel thematisch allemaal.