Spielbox, het bordspellenblad uit Duitsland
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Rubik
- Caballero
- Persoonlijke Ondertitel: Spelmagazijn.com
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Re: Spielbox, het bordspellenblad uit Duitsland
En voor de Nederlandse vertaling van de uitbreiding
http://www.spielbox-magazin.de/pdf/alc_ ... age_nl.pdf
http://www.spielbox-magazin.de/pdf/alc_ ... age_nl.pdf
-
judithg27
- Locomotief
Ik heb me vandaag ook aangemeld voor de engelstalige versie van het tijdschrift. En dan nu maar wachten wanneer ie op de mat valt.
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
Ik zit ook nog vol ongeduld op mijn eerste exemplaar te wachten
Ben benieuwd of ik nog de vorige editie krijg of deze editie, omdat ik me net heb aangemeld toen de nieuwe er nog niet was en ik had aangevinkt om bij de huidige te starten 
-
Bartjes!
- Uitgever
Ik heb 'm ook nog niet gehad; andere Nederlanders hier die 'm wel al in de bus hebben gevonden?
-
cab
- Burgemeester
Heb zowel de Engelse als de Duitse ontvangen. De Duitse was een foutje 
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
Ik had een paar weken terug een los exemplaar besteld van de nieuwe editie in het Engels. tot op heden nog niet ontvangen. Maar dat zal vast niet lang meer duren denk ik.
-
Iznogoedh
- Professor Pimpel
En hij is binnen 
-
P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
-
judithg27
- Locomotief
Zo'n twee weken geleden heb ik een abonnement genomen op Spielbox en vandaag lag het eerste blad al in mijn brievenbus (ik had 'm pas over een week of twee verwacht).
Ik heb de engelstalige versie genomen. Het blad ziet er erg goed uit en dan nu maar eens gaan lezen. De komende dagen genoeg leesvoer voor mij.
Ik heb de engelstalige versie genomen. Het blad ziet er erg goed uit en dan nu maar eens gaan lezen. De komende dagen genoeg leesvoer voor mij.
-
Bartjes!
- Uitgever
De laatste uitgave van Spielbox had uiteindelijk nogal moeite om mijn brievenbus te vinden. Van de 3 exemplaren die zijn opgestuurd (over de klantenservice aldaar, niets dan lof!) hebben de laatste 2 uiteindelijk toch hun weg richting Rosmalen gevonden.
Mocht iemand interesse hebben: ik heb nu dus nog een exemplaar over. Het is de versie met Tobago op de cover en een uitbreiding voor A La Carte. Ik heb nog niet onderzocht hoe zwaar de envelop is en wat verzendkosten zijn, maar voor kostprijs van de verzendkosten of een lekker koel pilsje op Spiel (trouwens; dan kun je 'm zo afhalen in de White Goblin stand) is ie van jou.
Mocht iemand interesse hebben: ik heb nu dus nog een exemplaar over. Het is de versie met Tobago op de cover en een uitbreiding voor A La Carte. Ik heb nog niet onderzocht hoe zwaar de envelop is en wat verzendkosten zijn, maar voor kostprijs van de verzendkosten of een lekker koel pilsje op Spiel (trouwens; dan kun je 'm zo afhalen in de White Goblin stand) is ie van jou.
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!
Heb denk ik wel intresse...Bartjes! schreef:De laatste uitgave van Spielbox had uiteindelijk nogal moeite om mijn brievenbus te vinden. Van de 3 exemplaren die zijn opgestuurd (over de klantenservice aldaar, niets dan lof!) hebben de laatste 2 uiteindelijk toch hun weg richting Rosmalen gevonden.
Je mag hem ook komen brengen in Heemskerk, Amsterdam of Helendoorn.....
LOL
Wou dat ik naar Spiel ging....
Kan jij mij zeggen wat de kosten zouden zijn?
Menno

-
thesid
- Grote Dienaar
- Persoonlijke Ondertitel: Koek en Spel
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Jammer, dat ik dan weer net te laat ben... Mocht Menno er toch vanaf zien dan komt dat koude biertje in Essen wel voor elkaar
ben wel benieuwd naar de engelstalige versie en ook naar die uitbreiding. Mijn vriendin is een groot fan van a la carte!
ben wel benieuwd naar de engelstalige versie en ook naar die uitbreiding. Mijn vriendin is een groot fan van a la carte!
-
Enrico
- Caballero
Mocht je achter het net vissen, dan heb je in Essen wellicht nog een kans: Spielbox heeft tot nu toe ieder jaar een eigen stand gehad op de beurs.thesid schreef:Jammer, dat ik dan weer net te laat ben... Mocht Menno er toch vanaf zien dan komt dat koude biertje in Essen wel voor elkaar![]()
-
Bartjes!
- Uitgever
@ Menno: je hebt een pb.
@ thesid: misschien zijn er hier ook nog wel mensen die van hun A La Carte uitbreiding afwillen?
@ thesid: misschien zijn er hier ook nog wel mensen die van hun A La Carte uitbreiding afwillen?
-
AnpuAnubis
- Jakkiebak!