Werk in uitvoering - mogelijk hinder

Algemene informatie over Bordspelmania

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

Bart
Beheerder
Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Werk in uitvoering - mogelijk hinder

Bericht door Bart »

Vorig jaar hebben we alles ingezet om het forum online te kunnen houden, o.w.v. de gewijzigde vereisten naar software updates. Daardoor hebben we een extra's -tijdelijk- moeten schrappen. Het was dat of volledig weg. Ons opzet is steeds geweest om de historiek te behouden. En vervolgens de andere forumdelen opnieuw op te bouwen. Dat is niet de makkelijkste weg.

De aanpassingen vergen véél meer werk en tijd dan aanvankelijk gepland. Bovendien zijn twee IT-ers door familiale omstandigheden uitgevallen. Zowel jullie als gebruiker als wij als moderator zullen geduldig moeten zijn.
Afbeelding

Labels:
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Intussen zijn we weer een tijdje verder, maar die database, wordt daar nog aan gewerkt? Of is daar misschien nog hulp bij nodig? Ikzelf heb de ballen verstand van ICT zaken, maar als het gegeven monnikenwerk is binnen technisch hanteerbare regels, kan ik best wat betekenen? En als het iets anders is, waar meer verstand van zaken bij nodig is, wat is dan de vereiste kennis? Misschien kennen we iemand in onze omgeving?
Afbeelding
Pura Vida
Kardinaal

Bericht door Pura Vida »

Pura Vida schreef: zo 05 okt 2025, 10:49 Intussen zijn we weer een tijdje verder, maar die database, wordt daar nog aan gewerkt? Of is daar misschien nog hulp bij nodig? Ikzelf heb de ballen verstand van ICT zaken, maar als het gegeven monnikenwerk is binnen technisch hanteerbare regels, kan ik best wat betekenen? En als het iets anders is, waar meer verstand van zaken bij nodig is, wat is dan de vereiste kennis? Misschien kennen we iemand in onze omgeving?
Als ik nou de enige ben hier die waarde hechtte aan de spellen database, houd ik op met vragen, maar in het andere geval: hoe staat het daarmee? Moeten we de database opgeven? Of kunnen we nog ergens mee helpen en zo ja, hoe? Ik vond het een onschatbare bak informatie, vanwege alle waarderingen, informatie en de gekoppelde vragen, antwoorden, reviews en alles...
Afbeelding
JeVo
Standaard moderator
Persoonlijke Ondertitel: Uitdaging 9 & 10

Bericht door JeVo »

Van de moderatoren kant:
Er zijn de laatste 2 weken veel bereikt.
Ik verwacht binnenkort communicatie naar jullie over het herverschijnen van de database.

Wellicht heeft Bart meer informatie om te delen.
Spelgroep Utrecht - Roborally rulez - Island Games forever
helena
Fabrieksmanager
Persoonlijke Ondertitel: kooiker
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door helena »

JeVo schreef: za 20 dec 2025, 10:44 Van de moderatoren kant:
Er zijn de laatste 2 weken veel bereikt.
Ik verwacht binnenkort communicatie naar jullie over het herverschijnen van de database.

Wellicht heeft Bart meer informatie om te delen.
Dat klinkt als goed nieuws. Ondanks dat er genoeg mogelijkheden zijn om reviews te lezen of bekijken , mis ik de database toch echt.