Refund - Adventures In Neverland

Heb je een leuk onderwerp over spellen wat nergens lijkt te passen?
Hier kun je het kwijt.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Duiker
Gouverneur
Persoonlijke Ondertitel: Keep Exploring Games
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Contacteer:

Re: Refund - Adventures In Neverland

Bericht door Duiker »

Ik had in maart gevraagd om een refund. Die zou ik krijgen, zei Bas per whatsapp in april.
Intussen heb ik vaak genoeg gevraagd, IBAN gegeven, Tikkie gestuurd, gezegd dat een deel terugbetalen ook goed is (zoals met Crowdfinder), maar hij heeft al die appjes genegeerd.
Keep Exploring Games
maartend
Critico

Bericht door maartend »

Duiker schreef: wo 20 aug 2025, 13:33 Ik had in maart gevraagd om een refund. Die zou ik krijgen, zei Bas per whatsapp in april.
Intussen heb ik vaak genoeg gevraagd, IBAN gegeven, Tikkie gestuurd, gezegd dat een deel terugbetalen ook goed is (zoals met Crowdfinder), maar hij heeft al die appjes genegeerd.
Wat een ongelooflijke looser die gozer
Afbeelding
BibKamp318
Garnaal

Bericht door BibKamp318 »

Duiker schreef: wo 20 aug 2025, 13:33 Ik had in maart gevraagd om een refund. Die zou ik krijgen, zei Bas per whatsapp in april.
Hij zal geen precedent willen schapen en zo de storm laten escaleren tot een orkaan.
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
meer info: http://spelhamels.blogspot.be en https://www.facebook.com/spelhamels
Lord Leuber
Party Animal

Bericht door Lord Leuber »

Alleen het vreemde is:

https://www.speloptafel.nl/deel-kopers- ... eld-terug/

Dat lijkt erop te wijzen dat het geld terug vanuit Crowdfinder onderdeel was van een overeenkomst met BBA. Dus maw er is al een precedent, zo je wilt.

Oftewel, in de kickstarter update staat, “we gaan asap refunds doen zodra we het uitgezocht hebben met onze accountant”. Een paar dagen later is de Crowdfinder deal er. En meer dan twee maanden later is het verder totale stilte. Hoe kan zo snel uitgezocht zijn wat ze via Crowdfinder terug konden betalen en de rest niet? Ik vermoed eigenlijk, dat Crowdfinder met een rechtszaak oid gedreigd heeft en ze sterker staan dan kickstarter backers, en de accountant geadviseerd heeft (of zelf besloten heeft omdat BBA nergens meer op reageert) met geld over de brug te komen. Nu die onvermijdelijk uitgave achter de rug is zou het vermoeden kunnen ontstaan dat BBA verder alles gaat doen om zo veel mogelijk van de rest van het geld zelf te houden, maar we zullen natuurlijk zien of dat klopt of niet. (Voorlopig iig wel)
gsus77
Jakkiebak!

Bericht door gsus77 »

ik had een late pledge via gamefound en daar is onlangs een update gekomen met mailadress en vraag naar onze gegevens voor refund.
de deadline datum is daar 31oktober.
Groeten uit Leuven

Gunther & co
Plaats reactie