Ben jij ingehuurd als promotor van het spel???Henk_Glimlach schreef:Een paar kaartjes voor Chizo Rising gelijk promotie voor het spel.
Mijn motto: Eerst spelen, dan geloven
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Zou wel een hele goeie promoter zijnsuperwenneke schreef:Ben jij ingehuurd als promotor van het spel???Henk_Glimlach schreef:Een paar kaartjes voor Chizo Rising gelijk promotie voor het spel.![]()
Mijn motto: Eerst spelen, dan geloven
Ik ben inmiddels goed geholpen, kaartjes zijn binnen...Bart schreef:Ik vermoed dat Wim je hierop een antwoord kan geven.snowfalcon schreef:Mijn vraag bestaat helaas nog steeds, noch via email noch hier heb ik geen eenduidig antwoord gekregen ... hmmsnowfalcon schreef:En wat wordt er gedaan met bestaande bestellingen?
Ik kon namelijk geen 2de bestelling doen, omdat ik er al een had gedaan, zei het bestelsysteem....
Daarbij is de rij die je hiermee kan vermijden op zich ook al ? 2,50 waard. Die rij lijkt ieder jaar langer te worden. Goed teken voor de organisatie, jammer voor mij. Ik kan iedereen dan ook aanraden om een kaartje vooraf te bestellen!Juhani schreef:Ik heb ook kaartjes via de site besteld, ben benieuwd wanneer ze binnen zijn. Scheelt een hoop gewacht in de rij, en natuurlijk ?2,50!