Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Wat leuk, deze top 100! Volgend jaar stuur ik ook in.
100-91: Koehandel en Weerwolven in bezit en gespeeld, de rest ken ik niet
90-81: Regenwormen, Go, Acquire in bezit en gespeeld, RoboRally en Keltis gespeeld
lynyrdskynyrd schreef:geen spellen uit mijn top-10
in bezit: 6 daarvan gespeeld 2 thurn und taxis, koehandel
daarvan ongespeeld 4 weerwolven, hanze, coloretto, genua
de overige 4: navegador gespeeld en op de wenslijst
ticket to ride, revolver ongespeeld op de wenslijst
de eerste vonken ongespeeld en niet aan mij besteed
90-81
top-10 geen
in bezit 3: acquire (gespeeld), regenwormen (gespeeld), torres(ongespeeld)
de overige 7: go en keltis (kaartspel) gespeeld. geen belangstelling voor de andere spellen.
Laatst gewijzigd door lynyrdskynyrd op vr 11 mei 2012, 21:15, 2 keer totaal gewijzigd.
lynyrdskynyrd schreef:geen spellen uit mijn top-10
in bezit: 6 daarvan gespeeld 2 thurn und taxis, koehandel
daarvan ongespeeld 4 weerwolven, hanze, coloretto, genua
de overige 4: navegador gespeeld en op de wenslijst
ticket to ride, revolver ongespeeld op de wenslijst
de eerste vonken ongespeeld en niet aan mij besteed
90-81
top-10 geen
in bezit 3: acquire (gespeeld), regenwormen (gespeeld), torres(ongespeeld)
de overige 7: go en keltis (kaartspel) gespeeld. geen belangstelling voor de andere spellen.
80-71
top 10 Jambo en Brug naar de hemel
in bezit: 8 (alleen reef encounter ongespeeld)
overige 2 : ghost stories en piraten en kooplui (beide ongespeeld)
Van 90 tot 71 heb ik enkel Jambo in mijn bezit. Regenwormen en Jambo heb ik al gespeeld. Beiden zijn leuke, simpele spelletjes. Ik heb een lichte voorkeur voor Jambo.
Opmerkelijk dat de nummer 1 van BGG (twilight struggle) nu al in de lijst voorkomt. Geen superspel of niet voldoende gekend?
ditterio schreef:Opmerkelijk dat de nummer 1 van BGG (twilight struggle) nu al in de lijst voorkomt. Geen superspel of niet voldoende gekend?
Ik denk dat het eerder afwijkend is dat TS op BGG zo hoog staat dan dat het hier zo laag staat. Op BGG zijn liefhebbers van complexe spellen en wargames oververtegenwoordigd en in die groep doet een nichespel als TS het erg goed.