Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
aicirtap schreef:Ja zat hem net ook te lezen, leuk!
Ik hoop dat het zalenplan ook op de website komt, want in de pdf is het wat onhandig want ie over 2 pagina's zit.
Valt toch mee ... klein beetje prullen en klaar, plattegrond op 1 A4-tje!
Kwestie van een duidelijk overzicht te hebben.
Voor zij die het beursgebouw niet kennen ...
De ingang is onderaan in het midden op de plattegrond (als je deze leesbaar houdt) Dus naast de stand van BSM!
Vergeet zeker stand 102 niet (einde spammodus)
Vergeet zeker niet 102 te bezoeken op zaterdag en je favoriete spellen door te geven voor de Top 30! (daar help ik namelijk bij mee)
Pieter, veel ruimte zag ik van RTD voor de spellen en het KoT toernooi. Erg mooi! Ik heb nu al zin in het weekend. Een dag als vrijwilliger en de andere dag als bezoeker. Gaat vast en zeker leuk worden.
Ik zag zojuist een klein foutje bij het artikel over de aanwezige winkeliers: ik neem immers aan dat De Dondersteen die ontzettend toffe winkel uit Hengelo is, waar een enthousiaste Sebastiaan vol passie en energie de scepter zwaait. In het magazine staat per ongeluk Helmond als vestigingsplaats vermeld. Ik kan in ieder geval iedereen die wel eens naar Hengelo gaat aanbevelen om deze winkel eens binnen te lopen; prachtige winkel, leuke lui, volop activiteit en een bijzonder fraai assortiment.
Ik zag zojuist een klein foutje bij het artikel over de aanwezige winkeliers: ik neem immers aan dat De Dondersteen die ontzettend toffe winkel uit Hengelo is, waar een enthousiaste Sebastiaan vol passie en energie de scepter zwaait. In het magazine staat per ongeluk Helmond als vestigingsplaats vermeld. Ik kan in ieder geval iedereen die wel eens naar Hengelo gaat aanbevelen om deze winkel eens binnen te lopen; prachtige winkel, leuke lui, volop activiteit en een bijzonder fraai assortiment.
Ja dat was me ook opgevallen.
Ik dacht al, hoe heb ik al die jaren die winkel kunnen missen.
Of hij moet onlangs zijn verhuisd naar het net afgebroken deel van het centrum in Helmond.
Wat overigens niet te hopen is.
Ik ben er ook weer bij, dit jaar niet als bezoeker maar als demonstrateur voor Fablesmith (Joost Das). Op het Indieplein zal ik Joost helpen met het demonstreren van zijn nieuwste spel Ortus. Kom dus zeker even langs voor een spelletje of praatje. Tot komend weekend!
Net nog volgend berichtje gekregen van Tim De Rycke:
De Belgische uitgever SandTimer, o.a. bekend van Experiment, Aquarium en Clocks, komt op Spellenspektakel het nieuwe, snelle, criminele kaartspel Alarm! demonstreren en
verkopen.
(bron: Sander Vernyns en Tim De Rycke)
Zeker goed nieuws, want deze sympathieke spelontwerpers verdienen zeker hun plaatsje op het Spellenspektakel.
Piet schreef:Net nog volgend berichtje gekregen van Tim De Rycke:
De Belgische uitgever SandTimer, o.a. bekend van Experiment, Aquarium en Clocks, komt op Spellenspektakel het nieuwe, snelle, criminele kaartspel Alarm! demonstreren en
verkopen.
(bron: Sander Vernyns en Tim De Rycke)
Zeker goed nieuws, want deze sympathieke spelontwerpers verdienen zeker hun plaatsje op het Spellenspektakel.
Zeker goed nieuws, afgelopen weekend alarm uitgeprobeerd en is zeker een leuke filler!