Gisteren spelletjes gedaan met schoonfamilie. Begonnen met Mysterium en ondanks dat we soms niet goed wisten wat de geest bedoelde waren we heel snel door de eerste ronde. Zelf had ik in 4 beurten alles al geraden

Wat mij betreft spelen we het de volgende keer op medium of hard, makkelijk is toch net iets te weinig uitdaging. Desondanks erg mee vermaakt.
Vervolgens Camel Up gedaan wat de vorige keer al een hit was, nu met 6 personen en dan heb je nog minder controle. Toch erg genoten want de chaos en los is des te groter!
Na het eten hebben we een pot Mansions of Madness gedaan, Cult of Sentinel Hill. Dat was voor iedereen (inclusief mezelf) een nieuw scenario dus we waren erg benieuwd. Het is heel erg exploreren en opbouwen tot het eind. Iets wat niet erg is maar waar we wel vrij snel achter waren. We hadden geen moeite met monsters tot het eind maar bij al het andere hadden we echt pech dat steeds degene die nog geen horror had opgelopen de kans kreeg horror weg te nemen en elke keer als ik schade probeerde te doen met mijn rifle als enige sterke karakter, Monterey Jack, mis was.. (in feite heb ik weinig bijgedragen net als de meesten als je het zo bekijkt)

De anticlimax was met name toen we allemaal Insane waren en ééntje de kans kreeg mijn machete te bemachtigen en mij om te brengen waardoor enkel hij wist te winnen.. Toch ben ik wel benieuwd naar het einde van dit scenario, dus ga ik het zeker nog wel een keer spelen met vrienden. Mijn inziens niet één van de sterkste scenario's!
De avond hebben we uiteindelijk afgesloten met nog een pot Camel Up. Deze race was nog chaotischer en nu waren we alle zes ingespeeld dus werd er ook tactischer gespeeld. Echt een aanrader als je ook van wat luchtige spellen houdt!