Escape Room The Game
Jambo
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
Heb ik ook een beetje met Kingdomino. Wellicht gaat er nog eens Queendomino komen.Illuminari schreef: Splendor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijft toch altijd weer een mooie puzzel
Kingdomino![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben nog heel erg in de ´wittebroodsweken´, maar vraag me wel af hoe lang het nog interessant gaat blijven.
The Resistance![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch altijd weer interessant, een spel waarin spelerinteractie centraal staat. Maar heeft ook zeker z´n valkuilen.
Flamme Rouge (1e keer)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet echt een wild enthousiaste eerste ervaring. Wel een beetje teleurgesteld, want ik ben een grote wielerfreak, dus dit spel zou thematisch als gegoten moeten zitten. Deels is dit ook te danken aan m´n eigen fout (door het kloten met de verschillende aflegstapels miste ik op het eind een aantal kaarten, waardoor ik de finish niet eens haalde), maar ik vond het spel eigenlijk 3/4 opbouw naar de uiteindelijke Flamme Rouge (laatste kilometer), die weliswaar spannend was. Ik zie mijn waardering voor dit spel nog wel hoger worden naarmate het meer op tafel komt, en wellicht met de Grand Tour variant en app ook wat diepere strategie ontwikkelt. En heel veel potentie voor uitbreidingen (had de eerste al gelijk aangeschaft) en huisregels
![]()
Gooi allebei de uitbreidingen erbij. Dat is een must.Lala schreef: Dit weekend de volgende spellen gespeeld:
Escape Room The Game![]()
![]()
![]()
![]()
knap hoe ze een escape room zo in een spel hebben uitgewerkt.
Jambo![]()
![]()
![]()
![]()
zonder uitbreidingen gespeeld, denk dat ik de volgende keer er een uitbreiding bijgooi (heb ze allebei klaarliggen)

Waar heb je die uitbreiding gekocht?murzim schreef: Wij hebben het op een avondje Ghost Fightin' Treasure Hunters gehouden met de jongens - eerst het moeilijke niveau met de deurkaarten maar zonder de treasures in volgorde naar buiten te brengen. Verloren met 1 treasure nog in het huis. Daarna de nieuwe uitbreiding gespeeld en kansloos verloren na 5 treasures buiten gebracht te hebben doordat de 'rogue ghost' een voor een haunting ghosts op het spelbord bracht... superleuke maar niet zo makkelijke roll-and-move!