Wat shit zeg als het flink langer gaat duren. Nou ja, in het ergste geval moet hij maar op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag in november of anders kunnen we het spel van de Sint vragen. Misschien kan hij kwantumkorting krijgen als hij direct van de fabrikant voor alle spellenliefhebbers een exemplaar meeneeemt.
Agricola
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
Misschien kunnen we van azijnpisser een geuzennaam maken?
Wat shit zeg als het flink langer gaat duren. Nou ja, in het ergste geval moet hij maar op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag in november of anders kunnen we het spel van de Sint vragen. Misschien kan hij kwantumkorting krijgen als hij direct van de fabrikant voor alle spellenliefhebbers een exemplaar meeneeemt.
Labels:
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
Het noemen van feiten heeft niets met azijnpisserij te maken. Vertraging was inderdaad te verwachten. Agricola is gegroeid tot een project met 8 taalversies, dan ligt de vertraging op de loer (hier heeft bijv. QWG ook last van gehad bij Florence).Tassie schreef: Gister van mijn spellenwinkel gehoord dat het flink wat later gaat worden. Ik zal wel weer voor azijnpisser uitgemaakt worden maar ik had de uistel wel verwacht. Maar er zijn nog zo veel andere spellen om te spelen dus de tijd zal echt wel vliegen.
Over feiten gesproken, wat versta jij eigenlijk onder “flink wat later”?
-
Tassie
- Garnaal
- Persoonlijke Ondertitel: 21 10 20 10
-
Erwin
- Nieuwsreporter
OK, "flink wat later" betekent dus "ik heb geen flauw idee wanneer".Tassie schreef:Dat kon mij spellenwinkel ook niet beantwoorden. Maar moest rekening houden met enkele weken. Hij kon ook niet zeggen wanneer de instore speluitleg door 999 zou gaan plaatsvinden.Erwin schreef: Over feiten gesproken, wat versta jij eigenlijk onder “flink wat later”?
Lookout Games trekt aan de touwtjes. Bijv. Z-Man en 999 hebben volgens mij nauwelijks vat op de releasedatum. Schattingen van spellenwinkels en/of spelers lijken mij op dit moment van geringe waarde.
-
Dierik
- Erelid
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
Dierik
- Erelid
En toen zeker als compensatie een paar andere leuke spellen gekochtDagmar schreef:Dat klinkt goed! Ik heb me dit weekend bij mijn tripje All Games moeten inhouden om uit ongeduld niet vast het Duitse exemplaar te kopen omdat ik verwacht dat ik de Nederlandse editie makkelijker op tafel ga krijgen dan de Duitse.
-
Dagmar
- Geheim Genootschap
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
Heren en dames Agricoholics---indien u nog nooit een spel bij GMT of Valley Games heeft 'gepreordered' heeft u geen flauw idee van wat echte vertraging of uitstel is. Zo heb ik in februari 2007 Hannibal: Rome vs. Carthago vooruit besteld en betaald, en moet nu nog steeds de bonusgeneraaltjes ontvangen die de 'preorderers' toegezegd waren. Dat zijn plastic poppetjes die ik nota bene zelf in elkaar moet prikken, en niet bezwaard zijn met 8 verschillende taaledities. In China worden deze dingen bij miljarden gemaakt; het is niet moeilijker of bijzonderder dan een dobbelsteen. Ik verwacht ze medio juli 2008 (!) in mijn brievenbus.
Heus, u kunt uw ongeduld over uw koetjes en varkentjes en driehonderdzoveel speelkaartjes écht nog wel even ophouden. Lookout Games werkt bij wijze van spreken sneller dan hun schaduw.
Heus, u kunt uw ongeduld over uw koetjes en varkentjes en driehonderdzoveel speelkaartjes écht nog wel even ophouden. Lookout Games werkt bij wijze van spreken sneller dan hun schaduw.
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ik zou GMT en Valley Games niet in één adem noemen. Ze delen de vertraging die bij pre-ordersystemen hoort. Daar houdt de vergelijking op. GMT is een klantvriendelijke en correcte club, Valley Games is een zootje prutsers (en als Mordred niet snel komt, maak ik er bedriegers en leugenaars van).cymric schreef:Heren en dames Agricoholics---indien u nog nooit een spel bij GMT of Valley Games heeft 'gepreordered' heeft u geen flauw idee van wat echte vetraging of uitstel is.
-
cymric
- Wu Feng
- Persoonlijke Ondertitel: Diner Jouant
-
Erwin
- Nieuwsreporter
-
Bart
- Beheerder
- Persoonlijke Ondertitel: Nou moe!
-
henk.rolleman
- Geheim Genootschap
- Persoonlijke Ondertitel: https://www.instagra
Dan wordt je geduld lekker op de proef gesteldcymric schreef:Heren en dames Agricoholics---indien u nog nooit een spel bij GMT of Valley Games heeft 'gepreordered' heeft u geen flauw idee van wat echte vertraging of uitstel is. Zo heb ik in februari 2007 Hannibal: Rome vs. Carthago vooruit besteld en betaald, en moet nu nog steeds de bonusgeneraaltjes ontvangen die de 'preorderers' toegezegd waren. Dat zijn plastic poppetjes die ik nota bene zelf in elkaar moet prikken, en niet bezwaard zijn met 8 verschillende taaledities. In China worden deze dingen bij miljarden gemaakt; het is niet moeilijker of bijzonderder dan een dobbelsteen. Ik verwacht ze medio juli 2008 (!) in mijn brievenbus.
Hopelijk loont het de moeite voor jou.