Je hebt gelijk. Als ik jou was, zou ik die kaarten gewoon aan de kassa kopen. Scheelt je administratiekosten.delia schreef:Ik ben het wel met RJV eens.
Het lijkt mooi, maar er blijft net de helft van over!
Als ik 4 kaartjes wil kopen, moet ik ook 4 keer die kosten betalen!
Spellenspektakel 2008
Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden
-
Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
-
cab
- Burgemeester
Volgens mij bedoelen ze niet dat de actie verkeerd is maar de administratiekosten van geen kant kloppen, en dat ben ik met ze eens. Van alle administratiekosten die ik per jaar aan kaarten betaal zou ik minstens 100 euro over houden, gemiddeld doe ik dat voor 4 kaarten dus 400 euro op jaarbasis administratiekosten dat voor 30 keer de actie kaartjes aan Sander verkopen is ruim 13 euro aan administratiekosten per keer dat ik kaartjes ga kopen.Erwin schreef:Je hebt gelijk. Als ik jou was, zou ik die kaarten gewoon aan de kassa kopen. Scheelt je administratiekosten.delia schreef:Ik ben het wel met RJV eens.
Het lijkt mooi, maar er blijft net de helft van over!
Als ik 4 kaartjes wil kopen, moet ik ook 4 keer die kosten betalen!
1.65 valt nog mee de ticketservice is erger maar is toch meer dan 10% van de ticketprijs en dat vind ik best veel.
Maargoed wat kan ons het schelen, het is goed voor de economie en die kan wel een duwtje in de rug gebruiken
-
aicirtap
- Critico
-
delia
- Party Animal
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Jouw betoog rammelt. De administratiekosten gelden namelijk voor alle online bestelde kaarten, ook voor kaarten zonder korting. De korting voor Ducosimleden is wel degelijk de volledige 3.50 euro!delia schreef:Het gaat mij vooral hierom:
Ze "lokken" je met een korting van 3,50 euro, maar dan komen er opeens verborgen kosten bovenop!
In de reiswerled mag dit al niet meer
Ik zou het netter vinden als ze adverteren met een korting van 1,85 euro, maar dat klinkt natuurlijk weer zo weinig!
Ik zou het netter vinden dat iemand zich eerst goed informeert, alvorens publiekelijk te klagen.
-
delia
- Party Animal
ik weet dat het voor alle kaarten geldt, maar dan klopt de verkoopprijs dus niet!
Die is via internet automatisch 1,65 hoger, en dat zou dus erbij opgeteld moeten zijn.
de kaarten zouden dus 13,65 moeten kosten, en dan krijg je inderdaad 3,50 korting.
Maar dan koopt dus niemand ze (zonder korting) vantevoren, want bij de kassa is het dan goedkoper, nl 12 euro.
Het gaat mij alleen maar om het principe, niet om die paar eurootjes :-)
Die is via internet automatisch 1,65 hoger, en dat zou dus erbij opgeteld moeten zijn.
de kaarten zouden dus 13,65 moeten kosten, en dan krijg je inderdaad 3,50 korting.
Maar dan koopt dus niemand ze (zonder korting) vantevoren, want bij de kassa is het dan goedkoper, nl 12 euro.
Het gaat mij alleen maar om het principe, niet om die paar eurootjes :-)
-
Erwin
- Nieuwsreporter
Ik deel de 'ergernis' over dergelijke toeslagen, die eigenlijk gewoon onderdeel van de verkoopprijs zijn.delia schreef: Het gaat mij alleen maar om het principe, niet om die paar eurootjes
Het ging mij om een ander principe: de zuivere benadering van de leuke kortingactie van Ducosim. Jouw vergelijking met de kassaprijs is irrelevant, omdat Ducosim (op dit moment) alleen een korting op de online tarieven biedt. Die korting bedraagt wel degelijk 3,50 euro.
-
ErwinC
- Matroos
-
aicirtap
- Critico
-
Dierik
- Erelid
Ik had je vraag helemaal gemist

Deze staat in elk geval in het ledenblad SPEL van Ducosim.aicirtap schreef:Nog even een ander vraagje. Ik zag dat je eventueel kon gebruikmaken van een kortingsbon. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar je die kan vinden?
Inderdaad, dus de derde dag is dan in feite gratisaicirtap schreef:En mijn 2de vraag een meerdagenkaart, wat houdt dat in. Kan je dan 3 dagen voor 24 euro?
-
Dierik
- Erelid
Ik zou verwachten dat Pokémon wel verkrijgbaar is aangezien PS-Games dit jaar weer aanwezig is en ook de spellenwinkel Gameforce.ErwinC schreef:Weet er iemand of er Pokémon kaarten te vinden zijn op het SPSP ? 'k heb namelijk 2 dochtertjes (10 en 9 jaar) die daar verzot op zijn. Van vorige jaren weet ik wel dat er heel wat standen met Magic kaarten waren, maar Pokémon kan ik me niet meer herinneren ooit gezien te hebben op SPSP.
Erwin
Om het zeker te weten zou je een mail kunnen sturen naar info@ps-games.nl en/of info@gameforce.nl dan weet je helemaal zeker
-
Dierik
- Erelid
Ik wil het hierbij toch even opnemen voor Libéma omdat ze dit jaar een aantal publieksvriendelijke maatregelen genomen hebben die misschien niet bij iedereen bekend zijn. Ik wil ze hieronder even noemen:
1) De prijs van de meerdaagse toegangskaarten (3 dagen geldig) is verlaagd van EUR 30,00 naar EUR 24,00
2) De prijs van een kinderkaartje is verlaagd van EUR 7,00 naar EUR 6,00
3) Er is via o.a. de website van Ducosim de mogelijkheid om met een korting van EUR 3,50 binnen te komen. Weliswaar is dit de korting t.o.v. het onlinetarief maar die kosten worden door de tussenpersoon ingehouden, daar verdiend Libéma niets aan.
4) Vanaf volgende week komt er in De Stentor en de regionale huis-aan-huis bladen in de wijde omgeving van Zwolle een kortingscoupon van € 3,50 die je kan inleveren bij de kassa. Op deze manier heb je dus echt de hele korting
. De korting geldt alleen op het volwassenentarief. Dus forumleden die in de regio Zwolle wonen zouden wat bonnen kunnen uitknippen voor anderen
Ik vind persoonlijk dat Libéma hier echt een positief gebaar mee heeft gemaakt en vind een positieve reactie dan ook op zijn plaats
1) De prijs van de meerdaagse toegangskaarten (3 dagen geldig) is verlaagd van EUR 30,00 naar EUR 24,00
2) De prijs van een kinderkaartje is verlaagd van EUR 7,00 naar EUR 6,00
3) Er is via o.a. de website van Ducosim de mogelijkheid om met een korting van EUR 3,50 binnen te komen. Weliswaar is dit de korting t.o.v. het onlinetarief maar die kosten worden door de tussenpersoon ingehouden, daar verdiend Libéma niets aan.
4) Vanaf volgende week komt er in De Stentor en de regionale huis-aan-huis bladen in de wijde omgeving van Zwolle een kortingscoupon van € 3,50 die je kan inleveren bij de kassa. Op deze manier heb je dus echt de hele korting
Ik vind persoonlijk dat Libéma hier echt een positief gebaar mee heeft gemaakt en vind een positieve reactie dan ook op zijn plaats
-
delia
- Party Animal
-
aicirtap
- Critico
Geeft niet bij deze toch mijn antwoordDierik schreef:Ik had je vraag helemaal gemist![]()
Deze staat in elk geval in het ledenblad SPEL van Ducosim.aicirtap schreef:Nog even een ander vraagje. Ik zag dat je eventueel kon gebruikmaken van een kortingsbon. Nu ben ik wel heel nieuwsgierig waar je die kan vinden?
Inderdaad, dus de derde dag is dan in feite gratisaicirtap schreef:En mijn 2de vraag een meerdagenkaart, wat houdt dat in. Kan je dan 3 dagen voor 24 euro?
Ok SPEL heb ik helaas niet in mijn bezit, maar ik ga wel voor de meerdagenkaart. In ieder geval zaterdag, en dan de vrijdag en/of zondag. Maar ik moet best ver reizen dus moet nog maar ff kijken hoe en wat.
-
cab
- Burgemeester
Mooie actie inderdaad. Maar vindt 12 euro voor een dagje spelletjes spelen op zich zo ie zo aan de duure kant. Zelf heb ik het er voor over maar mensen die niet regelmatig spelletjes spelen en er over denken om het eens uit te proberen haal je door een prijs van 12 euro niet naar een beurs denk ik. Dus 3.50 korting geven is een goeie zaak maakt de prijs wat aangenamer en dus hopenlijk meer bezoekers wat weer goed is voor de toekomst van de beurs!