SAMARA ("Worker Timetrack" spel)

Spelprojecten op zoek naar financiers

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Plaats reactie
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Re: SAMARA ("Worker Timetrack" spel)

Bericht door EEMBC »

Ook ik back ook in mijn uppie. Allen als je met 10 doet is het misschien interessant maar bespaar je (ik gebruik DHL) maar € 3.50.

Het gaat nu wel snel met de stretch goals :clap: Mij lijken de hidden goals nog het interessantste van wat er nu nog in het vat zit, maar dat zal wel niet gehaald worden... Misschien na de kickstarter een mogelijkheid om ze bij te bestellen Corné?

Labels:
Cwali
Uitgever
Contacteer:

Bericht door Cwali »

EEMBC schreef:Ook ik back ook in mijn uppie. Allen als je met 10 doet is het misschien interessant maar bespaar je (ik gebruik DHL) maar € 3.50.

Het gaat nu wel snel met de stretch goals :clap: Mij lijken de hidden goals nog het interessantste van wat er nu nog in het vat zit, maar dat zal wel niet gehaald worden... Misschien na de kickstarter een mogelijkheid om ze bij te bestellen Corné?
In ruil voor een groot deel van de boardgamegeek-banners, die je vooral morgen zou moeten kunnen zien, krijgt BGG een promo. Dus er moet nog iets overblijven. :) Die promo is niet exclusief, zou dan bijv. ook in Essen te koop zijn.
The Iced One
Critico
Persoonlijke Ondertitel: a.k.a. Tio
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door The Iced One »

Het gaat inderdaad verrassend vlot de laatste dagen, well done!
Mij lijken de hidden goals ook nog de interessantste stretch goal en als dat niet gehaald wordt hoop ik ook op de mogelijkheid om het in Essen aan te schaffen. Maar gratis bij het spel is nog beter natuurlijk. 8)

Dus toch voor de BGG-banners gegaan? Benieuwd hoeveel effect die gaan hebben. :)
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

meer info op onze website en Facebook [WIM]
EEMBC
Hazelnoot Ridder

Bericht door EEMBC »

Eh... wat zijn banners? :oops:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Contacteer:

Bericht door Erwin »

EEMBC schreef:Eh... wat zijn banners? :oops:
Zie je dat rijtje genomineerden bovenaan de pagina?
Zo ja, ben je de bofkont die nu weet wat een banner is.
Cwali
Uitgever
Contacteer:

Bericht door Cwali »

The Iced One schreef:Dus toch voor de BGG-banners gegaan? Benieuwd hoeveel effect die gaan hebben. :)
Eigenlijk vanaf dag-1 gepland, maar ze waren toen nog niet op tijd gemaakt en ingepland. Vervolgens was het interessant om te zien hoe het zonder banners kan gaan. Sinds 11 dagen zijn de banners op bgg actief, ik zie ze soms, morgen 4x zo vaak af te beelden. Wordt veel op geklikt, en 1 daarvan heeft ook direct gepledged maar later gecanceld. De afgelopen 11 dagen is het aantal bezoekers en backers goed geweest. Ik heb het gevoel dat de banners daar ook bij geholpen hebben, maar kan dat niet echt in de gegevens zien. Tot zover deze volstrekt geheime informatie. :)
Suzan
Stamhoofd
Persoonlijke Ondertitel: Board Game Stats
Contacteer:

Bericht door Suzan »

Nou het is er eindelijk ook van gekomen en mijn man heeft net ook onze pledge gedaan :oops:

Dus, hoe lang nog tot Spiel? :wink: Gelukkig valt het vroeg dit jaar...
Elenitza
Regenmaker
Contacteer:

Bericht door Elenitza »

Leuk die inside info :).

Wat ik me ook afvraag. De gaps tussen de stretch goals heb je verkleint van 2k naar 1k. Was dat vantevoren zo gepland of is dat tijdens de campagne onstaan? Ik heb nl wel het idee dat sinds dat moment er meer groei in de backers is enzo.
www.feuerteufel.nl en www.turnbasedspellen.nl
Voor online bord en kaartspellen.
Bartjes!
Uitgever

Bericht door Bartjes! »

Hallo Corné,

Is het spel ook ooit met zes spelers getest en zo ja, wat waren de resultaten van die tests?
Zo nee, zou het mogelijk zijn, denk je, of wat zouden de gevolgen zijn? Of zijn er plannen voor een uitbreiding naar zes spelers of zo?
Dirk_M
Party Animal

Bericht door Dirk_M »

Het gaat nu wel lekker vlot met de stretchgoals :clap:
The Iced One
Critico

Cwali schreef:
The Iced One schreef:Dus toch voor de BGG-banners gegaan? Benieuwd hoeveel effect die gaan hebben. :)
Eigenlijk vanaf dag-1 gepland, maar ze waren toen nog niet op tijd gemaakt en ingepland.
Ik bedoelde eigenlijk een BGG-contest zoals ik voorgesteld had :roll:
Aan die banners had ik nog niet eens gedacht, zeker omdat ik ze zelf niet zie aangezien ik Patron ben en dus adds uitgeschakeld heb. Bij nader inzien soms toch wel een nadeel aangezien er dus ook interessante banners kunnen bij zijn en ik deze dus bijv niet kan zien. Ik heb al uitgelogd, maar dan krijg ik telkens dezelfde andere banner te zien. :(
SPELHAMELS BEERSE:
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag vd maand: gratis spelavond in WZC Heiberg in Beerse!

syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl
Contacteer:

Bericht door syroit »

The Iced One schreef:
Cwali schreef:
Eigenlijk vanaf dag-1 gepland, maar ze waren toen nog niet op tijd gemaakt en ingepland.
Ik bedoelde eigenlijk een BGG-contest zoals ik voorgesteld had :roll:
Aan die banners had ik nog niet eens gedacht, zeker omdat ik ze zelf niet zie aangezien ik Patron ben en dus adds uitgeschakeld heb. Bij nader inzien soms toch wel een nadeel aangezien er dus ook interessante banners kunnen bij zijn en ik deze dus bijv niet kan zien. Ik heb al uitgelogd, maar dan krijg ik telkens dezelfde andere banner te zien. :(
Mijn add block laat ook niet veel door ;)
Cwali
Uitgever
Contacteer:

Bericht door Cwali »

Antwoord op een paar vragen, misschien ben ik er 1 vergeten.

- 6 spelers: Dat is heel makkelijk toe te voegen met wat extra meeples. (De spelerborden zijn er voor comfort, maar zijn niet belangrijk.) Ik zou 6 spelers niet aanraden, maar ik heb het niet eens uitgeprobeerd. Tot en met 5 spelers houdt men het gevoel goede invloed te hebben.

- BGG-contest: Laten we dan eerst een crowdfund organiseren om de contest mee te financieren ... en ik houd niet zo van kwissen.

- Banners: Ik ben de vraag vergeten. Ik had juist boardgamegeek voluit geschreven voor als iemand bgg niet kent. Maar ik had dus 'banners' moeten vertalen. :)
Ik zie deze banners wel af-en-toe, maar krijg ook heel vaak dezelfde te zien. Of ze veel helpen weet ik echt niet, maar misschien wordt er net een stretch goal net wel door behaald.
The Iced One
Critico

Cwali schreef:Of ze veel helpen weet ik echt niet, maar misschien wordt er net een stretch goal net wel door behaald.
Ik denk het wel eigenlijk, ik zie ze nu dan wel niet meer, maar heb ze ooit wel gezien en herinner me dat ik er toch regelmatig op klikte.

6 spelers niet getest? Dat geeft wel hoop dat het uberhaupt mogelijk zou kunnen zijn, en aangezien ik nogal vaak met 6 spelers aan tafel zit zou dat zomaar eens kunnen lukken met dit spel dus. 8)
Ik heb zo ook voor Piratenbaai materiaal voor 6 spelers gemaakt, wat eigenlijk nog het beste aantal is voor dat spel ook. :roll:
SPELHAMELS BEERSE:

Hijacker
Genius

Bericht door Hijacker »

Nog 3500 voor de hidden goals, spannend hoor :)
Afbeelding
Plaats reactie