Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Ik heb de pledge manager link! En ik heb ook toegang tot de retail tarieven. Zal morgen op m'n werk eens rustig uitrekenen wat het allemaal precies gaat kosten en dan kan iedereen nog spellen of add-ons bijbestellen. We hebben intussen al ruim 40 kilo aan bestelling trouwens, excl add-ons en nog extra spellen
Hier zijn de prijzen! Iedereen kan nog alles bestellen voor de komende twee weken, dan sluit de pledge manager. Bestellen kan door mij een PM te sturen. Alle prijzen zijn inclusief verzending naar mij toe en incl btw. Ik heb ter referentie ook de prijzen gezet van wat je als losse KS backer excl verzending en excl btw zou betalen en wat de MSRP (adviesprijs) is.
Let op, van alles behalve de insert moeten er minstens 10 besteld worden voor deze prijzen (MOQ).
De 10 stuks voor de munten en tokens zijn al bijna gehaald en gaan sowieso door. Mochten er uiteindelijk minder dan 10 besteld worden dan betaal ik zelf wel een paar setjes en verkoop die later.
Ik had mijn bestelling voor munten en tokens al bij de bestelling van de Big Box opgegeven, maar bij deze normaals. Mijn totale bestelling komt daarmee op Big Box + Munten + Tokens.
SkippyNL schreef:
De houten insert is ook specifiek voor de big box?
De term big box gaat in dit geval over de inhoud ipv de grootte van de doos. Formaat is hetzelfde. Als je een big box neemt heb je dus een 'propbox' ipv meer lucht...
SkippyNL schreef:
De term big box gaat in dit geval over de inhoud ipv de grootte van de doos. Formaat is hetzelfde. Als je een big box neemt heb je dus een 'propbox' ipv meer lucht...
SkippyNL schreef:
Laatste kans om nog te bestellen of add-ons bij te bestellen, na het weekend ga ik de pledge manager invullen. Intussen al meer dan 80 kilo aan spellen