Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Bedankt mannen, mijn eindspurt bleek dit jaar toereikend voor de winst... ik denk vooral omdat mijn hoeveelheid uitvallers redelijk beperkt bleef tot 3. Ik vond 't sowieso weer een leuke tour maand!
Ik mag zelf dus ook als eerste een keuze maken uit de prijzenpot en ik ga voor: Star Realms
Volgende aan de beurt #2 = Oscar - und soweiter...
Noviomagum schreef:
De 'officiële' prijzenpot:
450 GG (door meerdere deelnemers ter beschikking gesteld)
300 GG (door meerdere deelnemers ter beschikking gesteld)
Texas Holdem Poker reissetje (Noviomagum) Star Realms (BasL)
Sugar Gliders (Dierik)
Bloody Inn (Dierik)
Ik had niet verwacht je nog in te halen. Dan is mijn secret weapon toch goed genoeg geweest.
En ik had voor het eerst een kluns die geen minpunten heeft opgeleverd (Chaves).
Noviomagum, gefeliciteerd.
Mijn keuze uit de prijzenpot is 450 GG.
Dierik schreef:
Spannend tot het eind maar toch nog gezakt van 1 naar 3.
Noviomagum gefeliciteerd met je winst en Oscar heeft me ook nog net met 1 punt meer gepasseerd.
Oscar schreef:
En ik had voor het eerst een kluns die geen minpunten heeft (Chaves)
Dat is wel een heel groot risico die je genomen hebt met een renner die vorig jaar 2e in de giro werd!
Voor hetzelfde geld rijd ie top 5 in de tour... of wist jij meer?
Oscar schreef:
Dat is wel een heel groot risico die je genomen hebt met een renner die vorig jaar 2e in de giro werd!
Ik wist dat hij lang geblesseerd was geweest en dat de Tour pas zijn tweede wedstrijd was na zijn blessure.
Oscar schreef:
Ik wist dat hij lang geblesseerd was geweest en dat de Tour pas zijn tweede wedstrijd was na zijn blessure.
Ja, maar toch... Barguil lag 2 maanden geleden ook nog in de kreukels.
Risky, maar goed gespeeld dan