Geen idee of er mensen van de omgeving zijn
The Game Master schattenjacht
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- P.T.
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Test
- Contacteer:
Re: The Game Master schattenjacht
Ze komen vandaag wel laat met de aanwijzing voor de schattenjagers. Zijn er eigenlijk actief mensen aan het scouten buiten of gaan er binnenkort mensen op pad? 
Labels:
- Mistharfare
- Website beheerder
De aanwijzingen komen steeds later zeg! Ook ik (was) aardig gegrepen door deze schattenjacht totdat het te ver weg bleek te zijn!
Hier alvast de aanwijzing die vanavond nog moet komen van The Game Master:

- Mistharfare
- Website beheerder
Je was me net voor! 
Het vervelende vind ik dat ondanks uitingen van Syriot (op bordspelplaza) en Hans hier zelf op bordspelmania het nog steeds heel dicht in de buurt is van The Game Master zelf! The Game Master blijf altijd nog een optie of in ieder geval dicht daarbij!
Ik geloof nog steeds dat de schat dicht bij de source ligt!
Het vervelende vind ik dat ondanks uitingen van Syriot (op bordspelplaza) en Hans hier zelf op bordspelmania het nog steeds heel dicht in de buurt is van The Game Master zelf! The Game Master blijf altijd nog een optie of in ieder geval dicht daarbij!
Ik geloof nog steeds dat de schat dicht bij de source ligt!
- plasmabol
- Sojaboon
- Contacteer:
Ik woon in Gouda, dus zou er redelijk snel kunnen zijn. Maar zelfs al wordt het zoekgebied vanavond flink verkleind, dan is waarschijnlijk nog steeds een flinke lap op de landkaart. Op dit moment is het een paar vierkante kilometer, dus niet te doen nog.
Everybody panic!!
- cinder
- Meeple
Het is een eind rijden, maar als de schat woensdag nog niet gevonden is, en ik heb vrij op het werk ga ik er zeker eens op uit.P.T. schreef:Ze komen vandaag wel laat met de aanwijzing voor de schattenjagers. Zijn er eigenlijk actief mensen aan het scouten buiten of gaan er binnenkort mensen op pad?
- plasmabol
- Sojaboon
- Contacteer:
Aanwijzing 9: En daar gaat de gamemaster zelf. Die liggen binnen een kilometer van de kerk in het Nieuwerkerk. Maar goed, de grens ligt vlakbij, dus het kan in de buurt zijn. Maar dit is niet voldoende om vanavond al in de auto te springen.
Everybody panic!!
- Bartjes!
- Uitgever
Eh... Kan iemand de kaart/Google maps nog eens updaten? Ik ben het spoor bijster 
- P.T.
- Gouverneur
- Contacteer:
Daar is de tipMisth schreef:De aanwijzingen komen steeds later zeg! Ook ik (was) aardig gegrepen door deze schattenjacht totdat het te ver weg bleek te zijn!
-
Robert van Dalen
- Jakkiebak!
- Contacteer:
How low can you go, ook ik was sinds zaterdag gegrepen door het schatzoek-"virus" en een lichte verkoudheid. Vanmorgen had ik een ingeving en vanavond heb ik de kaart er nog eens bijgepakt en ben ik in de auto gesprongen. Op het laagste punt van Nederland stond the Gamemaster een sigaretje te roken. Ik ben in de buurt van het laagste punt geboren en woon al mijn hele leven in Nieuwerkerk a/d IJssel (gemeente zuidplas), ik heb dus wel een idee waar je op een donkere avond buiten de bebouwde kom nog een beetje "veilig" staat zonder voor verdacht persoon door te gaan. Na een opmerking over het weer op Tobago was wel duidelijk dat we voor dezelfde gelegenheid het weer hadden getrotseerd. Het is hier inmiddels droog, nu maar eens op zoek naar een kast om de schat in op te bergen.
Mocht je een of meerdere van de spellen nog niet gespeeld hebben, ik neem ze morgen allemaal mee naar de spelavond van Phoenix 010 vanaf 19.00 uur in 't Klavier, Gong 4, Capelle a/d IJssel (het zal niet lukken om ze allemaal te spelen maar ik heb een sleutel
).
Mocht je een of meerdere van de spellen nog niet gespeeld hebben, ik neem ze morgen allemaal mee naar de spelavond van Phoenix 010 vanaf 19.00 uur in 't Klavier, Gong 4, Capelle a/d IJssel (het zal niet lukken om ze allemaal te spelen maar ik heb een sleutel
Mitmachen und dabei sein
- P.T.
- Gouverneur
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je vondst
Nu ben ik wel benieuwd waar hij precies lag. (Niet dat ik de buurt al daar ken
) Kun je het op google maps aanwijzen? 
Nu ben ik wel benieuwd waar hij precies lag. (Niet dat ik de buurt al daar ken
-
Robert van Dalen
- Jakkiebak!
- Contacteer:
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=51.98 ... 5&t=h&z=17
Mogelijk wordt je daar niet direct wijzer van, je ziet er in ieder geval een parkeerplaatsje en het is min of meer verlicht. Hier nog een Wikipedia berichtje over het laagste punt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Laagste_punt_van_Nederland Vanaf dezelfde kant als deze foto heeft Hans van Tol een foto van mij genomen, maar dan in het donker.
Mogelijk wordt je daar niet direct wijzer van, je ziet er in ieder geval een parkeerplaatsje en het is min of meer verlicht. Hier nog een Wikipedia berichtje over het laagste punt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Laagste_punt_van_Nederland Vanaf dezelfde kant als deze foto heeft Hans van Tol een foto van mij genomen, maar dan in het donker.
Mitmachen und dabei sein
- Dierik
- Erelid
Ontzettend leuk dat je hier verslag doet van je vondstRobert van Dalen schreef:How low can you go, ook ik was sinds zaterdag gegrepen door het schatzoek-"virus" en een lichte verkoudheid. Vanmorgen had ik een ingeving en vanavond heb ik de kaart er nog eens bijgepakt en ben ik in de auto gesprongen. Op het laagste punt van Nederland stond the Gamemaster een sigaretje te roken. Ik ben in de buurt van het laagste punt geboren en woon al mijn hele leven in Nieuwerkerk a/d IJssel (gemeente zuidplas), ik heb dus wel een idee waar je op een donkere avond buiten de bebouwde kom nog een beetje "veilig" staat zonder voor verdacht persoon door te gaan. Na een opmerking over het weer op Tobago was wel duidelijk dat we voor dezelfde gelegenheid het weer hadden getrotseerd. Het is hier inmiddels droog, nu maar eens op zoek naar een kast om de schat in op te bergen.
Mocht je een of meerdere van de spellen nog niet gespeeld hebben, ik neem ze morgen allemaal mee naar de spelavond van Phoenix 010 vanaf 19.00 uur in 't Klavier, Gong 4, Capelle a/d IJssel (het zal niet lukken om ze allemaal te spelen maar ik heb een sleutel).
- P.T.
- Gouverneur
- Contacteer:
Leuke plek
Ik ben benieuwd of we de laatste paar hints ook nog te zien krijgen en uiteindelijk natuurlijk naar de foto's van de Gamemaster 
- Mistharfare
- Website beheerder
The Game Master schreef:Op maandagavond 27 september om 22.31 uur is de schat gevonden!!!
Op deze foto, gemaakt door de wachter, staat de gelukkige vinder van de SCHAT van The Game Master!
Waar lag de schat? Op het laagste punt van Nederland: 6,74 m onder N.A.P. (in de gemeente Zuidplas)
Meer foto's van de locatie volgen.
- Mistharfare
- Website beheerder
Gefeliciteerd!
Een buitenstaander had dit nooit te weten kunnen komen na de 9 aanwijzingen.
Een buitenstaander had dit nooit te weten kunnen komen na de 9 aanwijzingen.