Advertentieblocker gedetecteerd: Onze website is mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Vragen wij u vriendelijk uw advertentieblocker uit te schakelen ter ondersteuning van onze site.
Bridget schreef:Je zou natuurlijk..... een facebookaccount kunnen aanmaken, je profiel vrijwel niet invullen, geen vrienden aanmaken, je hoeft er geen foto's op te zetten.....
En die account gebruik je dan enkel en alleen om op de hoogte te blijven van allerhande commerciële instanties en prijsvragen en zo...
Dat kan toch wel denk ik?
Als dat nou werken...
Ik heb dat een tijdje geprobeerd, maar werd helemaal gek van de spam van Facebook en vriendverzoeken van jan en alleman dat ik het account binnen de kortste keren weer gewist heb. Ik sluit me van harte bij Maarten aan. Die vanzelfsprekendheid dat je wel een Facebookaccount zult hebben die voor veel bedrijven blijkbaar geldt irriteert me regelmatig. Het heeft soms bijna iets totalitairs.
Eh dan moet je niet onder je eigen naam iedereen een leeg account maken maar bijvoorbeeld gewoon onder pietje puk of iets dergelijks. Ik heb een extra account ivm de spelletjes op fb en daar totaal geen last van.
Wat betreft de Facebook haat: daar sluit ik me van harte bij aan. Privé ben ik er ook nauwelijks mee bezig, maar het blijft het meest bezochte Social Media netwerk van de wereld. Om daar niets mee te doen zou de plank volledig misslaan. De paar mensen zonder Facebook account kunnen binnenkort ook genieten van leuke acties op... bijvoorbeeld... Bordspelmania?
Een NS combi kunnen we dit jaar nog niet doen, maar staat al wel voor volgend jaar in de planning. Om dit maar meteen als bruggetje te gebruiken: uiteraard organiseren we het Spellenspektakel in 2013 weer. We investeren flink in deze eerste editie, juist omdat we het evenement de komende jaren met veel succes willen voortzetten.
Goed om te horen dat jullie er net als wij weer een écht spektakel van willen maken!
Gaan jullie ons nog verrassen met meer standhouders (wellicht zelfs van over de grens) of is de beursvloer inmiddels gevuld?
Er komen nog zat verrassingen aan, onder andere van over de grens!
Maar eerst nog een uitgever uit eigen land: PLAYthisONE komt met het spel Bloqs naar het Spellenspektakel! Vergeet niet mee te doen aan hun Happy Hour: op zondag kan je tussen 11:00 en 12:00 een van deze spellen winnen door met drie vrienden gewoon een potje te spelen.
Één van de vragen tijdens de Q&A was of er op de beurs ook speciale aanbiedingen van uitgevers of winkels waren.
Volgens de site van the game master is er bij hun in ieder geval sprake van:
In 2012 is het Spellenspektakel weer terug! Goed nieuws voor heel spellenminnend Nederland én België. Wanneer is het Spellenspektakel 2012? Dit evenement wordt gehouden op 27 en 28 oktober gehouden in het beursgebouw in Eindhoven. The Game Master is er bij om de nieuwste gezelschapsspellen te presenteren en te demonstreren. Met een stand van ruim 50 m2 kun jij bij ons terecht! De verwachting is dat hier ook de COUNT DOWN Experience naar toe komt. Jouw kans om in een sessie van 30 minuten het nieuwste spel van The Game Master te spelen en te ervaren. The Game Master verkoopt hier ook spellen met kortingen oplopend tot 50%! Kom spelen! Schrijf je nu alvast in voor de Nieuwsbrief om volledig op de hoogte te blijven. Mis dit evenement niet!
Een mooie lijst met spellen waar wij ons wel mee kunnen vermaken de volle twee dagen.
Het valt mij wel op dat ik Nieuw Amsterdam niet tussen de lijst met spellen zag staan. Iemand enig idee of er nog een mogelijkheid is dat deze alsnog gaat komen? Of zijn de lijsten al definitief?