Spelshop: Promoweek 10% korting!

Interessante spelaanbieding of een leuke winkel

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.
Mathias
Locomotief

Re: Spelshop: Opruiming zaterdag 4 juni en € 5 online kortin

Bericht door Mathias »

Alle beschadigde spellen liggen op jullie te wachten. Alles met 50% korting.
Aan de hand van onderstaande foto's kunnen jullie alvast een kijkje nemen.
Reserveren is niet mogelijk.

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Koopjes! 25% tot 75% korting.
Afbeelding

Was er al gezegd dat er gratis wafels waren? :)
Sunnyfield
Hazelnoot Ridder
Persoonlijke Ondertitel: Tsjoeke, tsjoeke
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Re: Spelshop: Stockverkoop 2022 - zaterdag 26 en zondag 27 m

Bericht door Sunnyfield »

spelshop schreef: Lukt het je niet om langs te komen, maar wil je toch nog wat korting? Gebruik dan de kortingscode OPRUIMING en geniet van € 5 korting bij je online bestelling vanaf € 50.
De code lijkt niet goed te werken. Ik heb voor meer dan €50 in het mandje, maar krijg de melding:
U hebt de verplichte minimum hoeveelheid niet bereikt om deze waardebon te gebruiken.
Afbeelding
spelshop
Rooster Booster
Persoonlijke Ondertitel: Winkelier

Re: Spelshop: Black Friday aanbiedingen!

Bericht door spelshop »

Onze Black Friday aanbiedingen staan online!

https://www.spelshop.be/nl/black-friday
spelshop
Rooster Booster

Bericht door spelshop »

Door het succes zijn er al enkele titels uitverkocht, maar deze hebben we vervangen door nieuwe titels. We gaan dus nog even verder met de promoties! Door de drukte kan het iets langer duren voor we kunnen versturen dan dat je gewend bent, maar we doen ons best om alles zo snel mogelijk buiten te krijgen.
Ralph
Meeple

Bericht door Ralph »

spelshop schreef: Door het succes zijn er al enkele titels uitverkocht, maar deze hebben we vervangen door nieuwe titels. We gaan dus nog even verder met de promoties! Door de drukte kan het iets langer duren voor we kunnen versturen dan dat je gewend bent, maar we doen ons best om alles zo snel mogelijk buiten te krijgen.
In chrome kan ik vanuit de black friday filter geen spellen toevoegen aan de winkelwagen als je een filter hebt toegepast. Als ik het los opzoek werkt het wel.
spelshop
Rooster Booster

Bericht door spelshop »

In de black friday categorie is er inderdaad geen filter actief. Je kan enkel sorteren.
maxitaxi777
Maarschalk
Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet

Bericht door maxitaxi777 »

Op 9 september heb ik een order geplaatst bij Spelshop. Eén artikel bleek onverhoopt niet op voorraad, ondanks dat dit wel was aangegeven. Vervelend, maar dit kan gebeuren natuurlijk, netjes over gecommuniceerd. Een week geleden heb ik via mail aangegeven dat het me wel erg lang duurt en ik liever de gehele order annuleer. Te meer omdat het spel elders wel al geruime tijd op voorraad is; hierop heb ik geen reactie gekregen. Sinds dit weekend is het artikel ook bij Spelshop weer op voorraad, maar ik hoor nog altijd niets na herhaaldelijk mailen.

Ik heb de voorbije jaren meermaals bij deze webshop besteld; altijd met goede ervaringen, dus ik verwacht zeker geen kwaad in de zin. Voor extra drukte rondom Spiel heb ik begrip, maar dat ligt inmiddels twee weken achter ons. En dan nog, laat in elk geval iets weten als antwoord op mijn mails. Heeft iemand een idee hoe verder? Een telefoonnummer kan ik zo gauw niet vinden.
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

maxitaxi777 schreef: Op 9 september heb ik een order geplaatst bij Spelshop. Eén artikel bleek onverhoopt niet op voorraad, ondanks dat dit wel was aangegeven. Vervelend, maar dit kan gebeuren natuurlijk, netjes over gecommuniceerd. Een week geleden heb ik via mail aangegeven dat het me wel erg lang duurt en ik liever de gehele order annuleer. Te meer omdat het spel elders wel al geruime tijd op voorraad is; hierop heb ik geen reactie gekregen. Sinds dit weekend is het artikel ook bij Spelshop weer op voorraad, maar ik hoor nog altijd niets na herhaaldelijk mailen.

Ik heb de voorbije jaren meermaals bij deze webshop besteld; altijd met goede ervaringen, dus ik verwacht zeker geen kwaad in de zin. Voor extra drukte rondom Spiel heb ik begrip, maar dat ligt inmiddels twee weken achter ons. En dan nog, laat in elk geval iets weten als antwoord op mijn mails. Heeft iemand een idee hoe verder? Een telefoonnummer kan ik zo gauw niet vinden.
Heb er één keer enkele spellen gekocht. Een relatief duur spel kwam flink beschadigd bij mij aan en daar wilde Spelshop niks fatsoenlijks aan doen. Mocht niet retour, niet geruild en na veelvuldig mailcontact boden ze een tegoedbon aan van 5 euro voor een volgende aankoop. Ik heb de bon afgewezen en er nooit meer wat gekocht. Goedkope webshop met goedkope service.
655321
Meeple

Bericht door 655321 »

Ook ik heb meermaals bij hen besteld en altijd werd de bestelling snel verstuurd en was deze behoorlijk verpakt. Iedere keer ik online op zoek ga na naar spellen passeer ik steevast langs hun website.
Eén van de belangrijkste elementen die je van de geleverde service mag eisen is een doeltreffende en gepaste reactie bij problemen. Een aantrekkelijke prijs is een onderdeel van een goede service maar mag zeker niet doorslaggevend zijn. Pas wanneer er een complicatie is bij een levering leer je de betere handelaars kennen.
Zelf heb ik drie maal een probleem ondervonden bij een online bestelling en ondanks dat ze er zelf niet rechtstreeks de oorzaak van waren hebben Spelhuis en Adriaensen dit snel en in mijn voordeel opgelost. Die derde daarentegen zal men ander volk voor moeten vinden (ik bestel er niet meer).
helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

655321 schreef: Ook ik heb meermaals bij hen besteld en altijd werd de bestelling snel verstuurd en was deze behoorlijk verpakt. Iedere keer ik online op zoek ga na naar spellen passeer ik steevast langs hun website.
Eén van de belangrijkste elementen die je van de geleverde service mag eisen is een doeltreffende en gepaste reactie bij problemen. Een aantrekkelijke prijs is een onderdeel van een goede service maar mag zeker niet doorslaggevend zijn. Pas wanneer er een complicatie is bij een levering leer je de betere handelaars kennen.
Zelf heb ik drie maal een probleem ondervonden bij een online bestelling en ondanks dat ze er zelf niet rechtstreeks de oorzaak van waren hebben Spelhuis en Adriaensen dit snel en in mijn voordeel opgelost. Die derde daarentegen zal men ander volk voor moeten vinden (ik bestel er niet meer).
+1, al heel wat keren iets besteld ,maar ik heb ook enkel goede ervaringen met Spelhuis
kolonist
Wereldkampioen Kolonisten 2011

Bericht door kolonist »

helena schreef:
655321 schreef: Ook ik heb meermaals bij hen besteld en altijd werd de bestelling snel verstuurd en was deze behoorlijk verpakt. Iedere keer ik online op zoek ga na naar spellen passeer ik steevast langs hun website.
+1, al heel wat keren iets besteld ,maar ik heb ook enkel goede ervaringen met Spelhuis
Even voor de zekerheid: de slechte ervaring had ik bij Spelshop.be.
Bij Spelhuis.be heb ik enkel goede ervaringen (net als bij Spelonk, Adriaensen, Crowdfinder, Spelspul, De Spelletjesvrienden, Stoneboxer, Meeple Bordspellen en The Playground; allemaal fijne webshops).
helena
Caballero
Persoonlijke Ondertitel: kooiker

Bericht door helena »

kolonist schreef:
helena schreef:
Even voor de zekerheid: de slechte ervaring had ik bij Spelshop.be.
Bij Spelhuis.be heb ik enkel goede ervaringen (net als bij Spelonk, Adriaensen, Crowdfinder, Spelspul, De Spelletjesvrienden, Stoneboxer, Meeple Bordspellen en The Playground; allemaal fijne webshops).
Excuus, niet goed gelezen . Met spelshop heb ik geen ervaring
maxitaxi777
Maarschalk

Het gaat idd echt om Spelshop. Ik heb ditzelfde verhaal als 2 sterren review op Trustpilot geplaatst, vooral omdat ik eindelijk een reactie wens en hoop op een goede afhandeling. Hier via het forum mag natuurlijk ook, maar de account van Spelshop lijkt niet erg actief hier.
maxitaxi777
Maarschalk

Het pakket is inmiddels onderweg; het had te maken met ziekte van een medewerker. Laatste bericht dat het onderweg is, komt alleen van maandag. Inmiddels is het zaterdag en het pakket is nog geen steek verder; PostNL heeft het nog niet ontvangen. Het zal uiteindelijk best goed komen, maar we praten hier over een bestelling van 9 september.

Nog altijd radiostilte en geen pakket, zojuist een apart topic geopend.
spelshop
Rooster Booster

Re: Spelshop: Stockverkoop 2024 - 24 en 25 februari

Bericht door spelshop »

Ik zie dat er hier een klacht is binnengekomen. We volgen dit forum niet actief op. Ik zie het nu door het willen posten van onze aankondiging voor de jaarlijkse stockverkoop. In oktober hebben we inderdaad verschillende problemen gehad die allemaal bij elkaar serieuze vertragingen hebben veroorzaakt (en die ook aangekondigd waren in een vaste banner boven aan de webpagina zodat het duidelijk was dat bij het plaatsen van een bestelling langer kon duren als gebruikelijk).

Zonder in detail op alles in te gaan heeft zich ongeveer gelijktijdig afgespeeld:
- Slechts 1 werknemer die de dagelijkse verzendingen verwerkte terwijl de rest naar Essen was gedurende 1 volle week (die dan ook ziek gevallen is).
- Er was dus al een achterstand opgelopen bij terugkeer en dan zijn er nog zieken gevallen bij de terugkeer van Essen.
- Bpost die een stuk of 30 pakjes die eigenlijk voor DPD bestemd waren heeft meegepakt en die we nooit terug gezien hebben. Het opnieuw verzenden heeft door onzorgvuldigheid bij het aanpassen van de stock ook stockfouten gecreëerd aangezien we al die pakjes opnieuw moesten verzenden en de stock manueel afboeken.
- Mondial Relay had in die periode grote vertragingen en heeft ook verschillende pakjes verloren (we zijn de samenwerking met hen dan ook gestopt).
- Al deze problemen bovenop de vertragingen die we al met Essen hadden opgelopen hebben ook geleid tot een mailbox met meer dan 500 berichten op een bepaald punt aangaande de lopende problemen en "waar blijft mijn pakje" vragen. We hebben elke dag een deel proberen af te werken, maar de prioriteit heeft altijd gelegen op het zo snel mogelijk verwerken van alle binnenkomende zendingen om ook zoveel mogelijk extra binnenkomende vragen te voorkomen.

Dit was dus voor ons even een zwarte periode, maar we hopen toch dat de meesten zeer tevreden zijn over de service die we normaal doorheen het jaar kunnen leveren. Uiteindelijk zijn ook alle bestellingen verwerkt geraakt en in principe zou iedereen ook antwoord moeten ontvangen hebben met excuses waar nodig. We hopen dan ook om in de toekomst deze problemen niet meer te moeten meemaken, want ik kan iedereen verzekeren dat het voor ons ook geen leuke, maar wel een zeer stressvolle periode was. Onze bedoeling zal altijd zijn om een correcte dienstverlening te voorzien.