Spellenspektakel 2013

Het Spellenspektakel is de grootste Nederlandse spellenbeurs. Discussieer hier mee!

Moderators: Standaard moderators, Website beheerders, Ereleden

grunnboy
Bronzen Meeple

Re: Spellenspektakel 2013

Bericht door grunnboy »

Is al bekend of russian railroads het haalt? Ik bedoel te koop.
Afbeelding

Labels:
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........
Zichtbare ondertitel: Persoonlijk

Bericht door Erwin »

grunnboy schreef:Is al bekend of russian railroads het haalt? Ik bedoel te koop.
Die rolt morgen van de lopende band. Met een aflevering in Eindhoven zou het zomaar kunnen lukken, maar met een beetje tegenslag mist het spel de beurs.
Piet
Beheerder

Bericht door Piet »

Erwin schreef:
Piet schreef: Twijfel je daar aan?
Ja, hoor. Ik ben er bij.
Als trouwe fan van het Nederlands elftal weer in oranje?
Dat oranje flatteert mijn strakke lijn.
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

Net langs het beursgebouw gereden en het grote spandoek van Spellenspektakel hangt er niet meer. Dit komt waarschijnlijk omdat die kant van het gebouw wordt gebruikt voor een projectie van GLOW (waarvan ik al grote opstelling zag staan aan die kant van het gebouw).

Tevens zijn ze omleidingsborden aan het plaatsen waarop ik oa heb gelezen dat de Vestdijktunnel vanaf 18.30 u tot 24.00 u afgesloten is vanwege GLOW. Deze tunnel ligt tussen het beursgebouw en het Centraal Station in. Grote kans dat bijna de gehele route van GLOW is afgesloten voor het verkeer. Voor degene die met de auto gaan en mocht je na 18.30 u naar huis gaan ivm je zelf nog GLOW gaat bekijken bijv. adviseer ik de auto buiten de route van GLOW te zetten.
Afbeelding
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Totaal niet bekend in Eindhoven, maar ik wil wel ff glow meepakken.... wat is de beste plek op loopafstand om te parkeren ivm bovenstaand., zodat ik nog wel naar huis kan.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk
Erwin
Nieuwsreporter
Persoonlijke Ondertitel: ..........

Bericht door Erwin »

Piet schreef:Dat oranje flatteert mijn strakke lijn.
Klopt als een bus.

Afbeelding
WTULTC
Elfenkoning

Bericht door WTULTC »

shifter schreef:Totaal niet bekend in Eindhoven, maar ik wil wel ff glow meepakken.... wat is de beste plek op loopafstand om te parkeren ivm bovenstaand., zodat ik nog wel naar huis kan.

Achter het Philipsstadion parkeren in de Philipswijk (oude wijk met arbeidswoning) of tussen Boschdijk en de John F. Kennedylaan in de Gildenbuurt / Oud-Woensel. Hier kun je gratis parkeren (ten minste een gedeelte wel) en is nog redelijk op loopafstand van het Beursgebouw). Je moet dan een tunnel inlopen om bij het beursgebouw te komen. Zie googlemaps en dan de satelietfunctie gebruiken in samenwerking met googlestreetview en dan kijken of er wel of geen betaaldparkeerpalen staan.

Zo doe ik het ook altijd als ik ergens naar toe ga waar ik niet bekend ben voor een concertje etc. Oa bij Ahoy (dichtbij een ziekenhuis, maar dat ging veranderen volgens een buurtbewoner) en de Ziggodome (parkeer gratis bij het trainingscomplex van Ajax en maak er een dagje A'dam van, dus niet onder de ArenA parkeren) heb ik zo al aardig wat geld bespaard aan parkeerkosten. In Nijmegen dichtbij het Goffertpark weet ik ook een plek dat op nog geen 200 meter van het park ligt dat zelfs bij optredens nog half leeg staat ondanks dat er 65.000 man op het veld staan, maar goed in Nijmegen ben ik dan ook goed bekend. Het wordt overigens wel steeds lastiger om dit te doen, maar ik heb er best een wandelingetje voor over om gratis mijn auto kwijt te kunnen.
Afbeelding
shifter
Professor Pimpel

Bericht door shifter »

Ik ga met 3 kids dus sta liever wat dichterbij. Dat dit dan iets moet kosten is dan niet anders, mits het niet de hoofdprijs is uiteraard...

aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

Nog even een andere praktische vraag: Kan je pinnen op de beurs? Ik neem van wel maar dacht even checken. ;)
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
aicirtap
Critico

Bericht door aicirtap »

En wat Glow betreft zie dit kaartje voor parkeren en afsluitingen.

http://www.gloweindhoven.nl/website/fil ... er%20L.jpg
een dag niet gespeeld, is een dag niet geleefd!
syroit
Phoenix
Persoonlijke Ondertitel: www.rollthedice.nl

Bericht door syroit »

aicirtap schreef:Nog even een andere praktische vraag: Kan je pinnen op de beurs? Ik neem van wel maar dacht even checken. ;)
Het beursgebouw ligt eigenlijk midden in het centrum van Eindhoven, dus er zijn automaten genoeg binnen wandelafstand.

Kaartje met de automaten! https://www.google.be/maps/preview#!q=p ... 648164b998
Legolias
Professor Pimpel

Bericht door Legolias »

Vorig jaar geparkeerd op de prof. Dr. Dorgelolaan. Daar is een parkeerplaats die op zondag gratis is. Op zaterdag betaal je 3,70 voor de hele dag. Volgens google maps is het 700 meter, 8 min lopen. Dat klopt wel denk ik.
pleunie.william
Grote Dalmuti
Persoonlijke Ondertitel: Andorsadeur

Bericht door pleunie.william »

Erwin schreef:
grunnboy schreef:Is al bekend of russian railroads het haalt? Ik bedoel te koop.
Die rolt morgen van de lopende band. Met een aflevering in Eindhoven zou het zomaar kunnen lukken, maar met een beetje tegenslag mist het spel de beurs.
Te spelen en te koop op het spellenspektakel. Er liggen al twee spellen klaar voor de start!
Afbeelding
humske
Wereldkampioen Carcassonne 2011
Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!

Bericht door humske »

WTULTC schreef:Net langs het beursgebouw gereden en het grote spandoek van Spellenspektakel hangt er niet meer. Dit komt waarschijnlijk omdat die kant van het gebouw wordt gebruikt voor een projectie van GLOW (waarvan ik al grote opstelling zag staan aan die kant van het gebouw).

Tevens zijn ze omleidingsborden aan het plaatsen waarop ik oa heb gelezen dat de Vestdijktunnel vanaf 18.30 u tot 24.00 u afgesloten is vanwege GLOW. Deze tunnel ligt tussen het beursgebouw en het Centraal Station in. Grote kans dat bijna de gehele route van GLOW is afgesloten voor het verkeer. Voor degene die met de auto gaan en mocht je na 18.30 u naar huis gaan ivm je zelf nog GLOW gaat bekijken bijv. adviseer ik de auto buiten de route van GLOW te zetten.
betekent dit dat je niet in de bijenkorf kan parkeren? Of het parkeerterrein wat voor de beursexploitanten is? (geen idee wat er nu dus precies is afgesloten..)

Ik ga na de beurs niet naar glow, maar blijf wel iets langer dan de gemiddelde bezoeker vanwege opruimen bij 999games natuurlijk.
~ Always look on the bright side of life ~

Afbeelding
woozle
Stamhoofd

Bericht door woozle »

humske schreef:
WTULTC schreef:Net langs het beursgebouw gereden en het grote spandoek van Spellenspektakel hangt er niet meer. Dit komt waarschijnlijk omdat die kant van het gebouw wordt gebruikt voor een projectie van GLOW (waarvan ik al grote opstelling zag staan aan die kant van het gebouw).

betekent dit dat je niet in de bijenkorf kan parkeren? Of het parkeerterrein wat voor de beursexploitanten is? (geen idee wat er nu dus precies is afgesloten..)

Ik ga na de beurs niet naar glow, maar blijf wel iets langer dan de gemiddelde bezoeker vanwege opruimen bij 999games natuurlijk.
Voor mij ook een vraag ivm de parking. Ik kom met drie kleine kinderen, eerst nog een twintigtal minuten stappen is geen optie (vooral 's avonds als we terug naar huis gaan) Is de parking van de bijenkorf snel volzet of is er de hele dag plaats?
Afbeelding