Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Volgens de planning van de jury van de Nederlandse Spellenprijs worden op de Ducosimbeurs van 23 september de genomineerden voor de NSP Familieprijs en NSP expertprijs bekendgemaakt.
Op Terraforming Mars na (best aardig, maar niet helemaal mijn ding) lijkt dit erg op mijn persoonlijke favorietenlijstje. Ik zou zelf First Class als expertspel hebben geprikt.
Ik denk niet dat Orléans tot de kanshebbers gaat behoren. Héél goed spel, leuk om te spelen . Maar is al wat weg gedeemsterd door het geweld van nieuwe spellen.
ozymandias schreef:
Ik denk niet dat Orléans tot de kanshebbers gaat behoren. Héél goed spel, leuk om te spelen . Maar is al wat weg gedeemsterd door het geweld van nieuwe spellen.
ozymandias schreef:
Daar hoort een jury geen last van te hebben toch?
Dit aspect zou bij mij alleen meewegen wanneer ik noodgedwongen zou moeten kiezen uit meerdere spellen die kwalitatief even geschikt zijn voor een nominatie (zeg maar de afdeling Salomon). Dan zou mijn voorkeur uitgaan naar een spel dat volop in de belangstelling staat, ten koste van een titel die ten tijde van de bekendmaking van de winnaar meer dan 20 maanden oud is. Maar ik heb dit in de praktijk nog niet meegemaakt.