Floodgate Games kondigt een spel aan dat ik niet zag aankomen: Sagrada Legacy. Leuk voor fans van Sagrada of legacyspellen (of allebei natuurlijk). Dit schrijft Floodgate in een nieuwsbrief: “Craft Your Stained Glass Legacy! We'll be making an official announcement about Sagrada Legacy in the coming weeks with more information. But we wanted you, our most loyal fans, to have the inside track on it first! Sagrada: Legacy will be released this summer for GenCon 2021!”
Sagrada Legacy aangekondigd
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Sagrada Legacy aangekondigd
Floodgate Games kondigt een spel aan dat ik niet zag aankomen: Sagrada Legacy. Leuk voor fans van Sagrada of legacyspellen (of allebei natuurlijk). Dit schrijft Floodgate in een nieuwsbrief: “Craft Your Stained Glass Legacy! We'll be making an official announcement about Sagrada Legacy in the coming weeks with more information. But we wanted you, our most loyal fans, to have the inside track on it first! Sagrada: Legacy will be released this summer for GenCon 2021!”
Labels:
- Pura Vida
- Kardinaal
-
MikeBzonderpuntje
- Caballero
Re: Sagrada Legacy aangekondigd
Goh, ik dacht dat legacy iets was voor thematische spellen?
Kan me niet voorstellen dat je bij Sagrada kaartjes wilt verscheuren, of stickers op dobbelstenen plakken o.i.d.
Kan me niet voorstellen dat je bij Sagrada kaartjes wilt verscheuren, of stickers op dobbelstenen plakken o.i.d.
- Erwin
- Nieuwsreporter
- Persoonlijke Ondertitel: ..........
- Contacteer:
Bij Macho Koro wilde ik al materiaal vernietigen voordat er een legacyversie was. Als ze op zo'n flutspel al een legacylaag kunnen leggen, dan moet dat met een toppertje als Sagrada toch ook kunnen?MikeBzonderpuntje schreef: Goh, ik dacht dat legacy iets was voor thematische spellen?
Kan me niet voorstellen dat je bij Sagrada kaartjes wilt verscheuren, of stickers op dobbelstenen plakken o.i.d.![]()
- mazinho
- Gouverneur
- Persoonlijke Ondertitel: Completionist
- Contacteer:
Laten we een keer de kroeg in / op café gaan (NL/VL). Buikpijn van het lachenErwin schreef: Bij Macho Koro wilde ik al materiaal vernietigen voordat er een legacyversie was. Als ze op zo'n flutspel al een legacylaag kunnen leggen, dan moet dat met een toppertje als Sagrada toch ook kunnen?
- maxitaxi777
- Maarschalk
- Persoonlijke Ondertitel: Zwarte Piet
Erwin schreef: Bij Macho Koro wilde ik al materiaal vernietigen voordat er een legacyversie was.