Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Voor mijn afstudeer project zoek ik mensen die het leuk vinden om, net als ik, bordspellen te spelen! En dit lijkt me het juiste adres .
Ik heb een kleine vragenlijst gemaakt en het zou top zijn als een paar van jullie die voor mij willen invullen (duurt minder dan 5 minuten!). Het zijn een paar vragen over wat voor spellen jij leuk vindt om te spelen, waarom en met wie. De vragenlijst is volledig anoniem.
JeVo schreef:
Ik ook ingevuld, maar ik vrees dat het niet helemaal anoniem is. De test op zich wel, maar mijn antwoorden niet.
Ook ingevuld, zelfde vrees hier... Vraag over die speluitgever kwam wel soort van *plok* uit de lucht vallen ineens. Zeker omdat er nauwelijks vragen waren geweest daarvóór. Wat weet je dan, denk ik dan? Ben dus erg benieuwd naar de vraagstelling van je onderzoek, lalaloempoe.
[/quote] Ook ingevuld, zelfde vrees hier... Vraag over die speluitgever kwam wel soort van *plok* uit de lucht vallen ineens. Zeker omdat er nauwelijks vragen waren geweest daarvóór. Wat weet je dan, denk ik dan? Ben dus erg benieuwd naar de vraagstelling van je onderzoek, lalaloempoe.[/quote]
ja je hebt gelijk over de laatste vraag die was inderdaad niet helemaal consequent met de rest. Qua anonimiteit heb ik geen gegevens over je naam of wie je bent. Alleen maar welk geslacht en nationaliteit je hebt en je voorkeuren met spellen.
Ben ook benieuwd naar wat meer details over je afstudeerproject aan de TU en dan die laatste vraag... vind de vraagstelling en de invitatie niet heel academisch overkomen, sorry