Spelers gezocht zuid limburg
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.
Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
-
Daphne
- Uno
Spelers gezocht zuid limburg
Ik en mijn huisgenoot zijn opzoek voor een bordspellen groep in zuid limburg. We zijn open voor xe soort spellen en spelen zelf ook veel verschillende soorten spellen!
-
YoloDoge
- PIONier
Re: Spelers gezocht zuid limburg
Ik kan je Slimbo bordspellengroep zeer aanraden. Ik ben inmiddels verhuisd naar Eindhoven, maar ik ben nog steeds lid van die groep! Erg leuke mensen. https://www.slimbo.nl/Daphne schreef: vr 17 jun 2022, 19:11 Ik en mijn huisgenoot zijn opzoek voor een bordspellen groep in zuid limburg. We zijn open voor xe soort spellen en spelen zelf ook veel verschillende soorten spellen!
Met vriendelijke groet,
Igor (YoloDoge)
Igor (YoloDoge)
-
Jimb0
- Uno
Re: Spelers gezocht zuid limburg
We hebben een kleine groep van 5 man, we organiseren meestal iedere vrijdagavond iets. Wat we o.a. spelen; Ark Nova, Nemesis, Dune Imperium Uprising, Cosmic Encounter.
Mocht je interesse hebben laat maar iets weten.
Mocht je interesse hebben laat maar iets weten.