De website http://www.bordspelwereld.nl timmert behoorlijk aan de weg. Nieuwe blogs schieten als paddestoelen uit de grond. Leuk om eens te gaan kijken. Vooral op Facebook is er dagelijks nieuws maar ook op de website zelf.
De spellenkast van... zijn leuke stukjes over de verschillende mensen.
Verhalen over de favoriete spellenwinkel van... ook leuk.
Het team is versterkt met een hoop nieuwe reviewers. Nu verschijnen er meerdere reviews per dag! Oude spellen maar verwacht vanaf volgende week ook veel nieuwe spellen die we van Spiel hebben meegenomen.
Ik ga de komende tijd kijken of ik de laatste nieuwtjes over Spellenspektakel een beetje kan bijhouden, dus als iemand info heeft, geef maar door! Ik deel ze graag in onze groep op Facebook.
http://www.bordspelavond.nl is ook een mooi initiatief waar ik bij betrokken ben om spellenclubs een plek te geven maar ook dat mensen elkaar kunnen uitnodigen privé bij elkaar thuis te spelen.
Verder is er de website http://www.bringandbuy.nl waar ik nog even iets over wil zeggen, vorig evenement was een groot succes maar we zoeken meer kopers! Het is een kleedjesmarkt principe, iedereen verkoopt zijn eigen waar vanaf een tafeltje en er kan onderhandeld worden en vragen over het spel kun je aan de verkoper zelf stellen, erg handig!.
Kom gerust langs en geniet van de speldag die er dan tegelijkertijd ook is natuurlijk.
Zondag 26 november 13.00-22.00 is de eerstvolgende in Alphen aan den Rijn.
Al bekend met Bordspelwereld?
Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders
- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Zichtbare ondertitel: Persoonlijk
- Contacteer:
Al bekend met Bordspelwereld?
Laatst gewijzigd door Bridget op do 19 okt 2023, 19:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Everybody has the right to play...
-
- Elfenkoning
- Persoonlijke Ondertitel: Spelhamels Beerse
Re: Al bekend met Bordspelwereld?
Inderdaad een zeer leuke FB groep. De stukjes van de heer Dick Verschuur zijn fantastisch geschreven en zorgen steeds weer voor minstens een glimlach (en meestal veel meer).
Een plezier om te volgen !!
Elke 1ste zaterdag en 3de vrijdag van de maand: spelavond in Woonzorgcentrum Heiberg in Beerse! Gratis toegang voor iedereen!
- rober
- Standaard moderator
Ik ben het helemaal met Dirk eens.dirk schreef: Inderdaad een zeer leuke FB groep. De stukjes van de heer Dick Verschuur zijn fantastisch geschreven en zorgen steeds weer voor minstens een glimlach (en meestal veel meer).
Leuk leesvoer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
All is fair in love, war and Carcassonne

- humske
- Wereldkampioen Carcassonne 2011
- Persoonlijke Ondertitel: Jippie-a-jee!
had er nog niet eerder van gehoord, maar ik ga het de komende tijd eens verder uitpluizen. de spellenkast van net een paar gelezen met een glimlach op mijn gezicht. dank voor de tip!
~ Always look on the bright side of life ~

- Bridget
- Phoenix
- Persoonlijke Ondertitel: Spellen aan den Rijn
- Contacteer:
Nog even een update over de website www.bordspelwereld.nl
We zijn gegroeid met een behoorlijke lijst nieuwe reviewers, er wordt nu ook nog over 'oude' spellen geschreven maar binnenkort worden alle spellen die nieuw uit Spiel zijn meegenomen ook op de website besproken.
Kijk eens rond! Als je ons ook op Facebook volgt zie je het daar als er weer iets nieuws is geplaatst, maar ga er maar vanuit dat we dagelijks nieuwe reviews plaatsen.
Ik zal hier niet per review steeds een topic aanmaken en naar de review verwijzen, behalve als dit door beheer gewaardeerd zou worden...?
We zijn gegroeid met een behoorlijke lijst nieuwe reviewers, er wordt nu ook nog over 'oude' spellen geschreven maar binnenkort worden alle spellen die nieuw uit Spiel zijn meegenomen ook op de website besproken.
Kijk eens rond! Als je ons ook op Facebook volgt zie je het daar als er weer iets nieuws is geplaatst, maar ga er maar vanuit dat we dagelijks nieuwe reviews plaatsen.
Ik zal hier niet per review steeds een topic aanmaken en naar de review verwijzen, behalve als dit door beheer gewaardeerd zou worden...?
Everybody has the right to play...