Spelers gezocht in Almere

Voor wie buiten clubverband op zoek is naar medespelers of voor wie een spellenclub wil oprichten.

Moderators: Standaard moderators, Ereleden, Website beheerders

Forumregels
Iedereen die buiten clubverband op zoek is naar medespelers kan hier een berichtje plaatsen. Voor spelverenigingen is er een ander forumonderdeel beschikbaar.

Gezien de specifieke doelgroep krijgen rollenspellen en wargames elk bovenaan een apart plekje.
Plaats reactie
Melly1991
PIONier

Spelers gezocht in Almere

Bericht door Melly1991 »

Hoi!

Zijn er hier spelers of kleine groepjes die samen spellen spelen? Lijkt mij ontzettend leuk om aan te sluiten.
Ik hou bijvoorbeeld van spellen zoals: Ticket To Ride en Doolhof.
Een lange tijd geleden heb ik een hoop spellen gezocht, maar ik weet niet eens hoe ik ze moet spelen. Dus ik hoop mensen te vinden die dat ook leuk vinden!
MBQ75
PIONier

Re: Spelers gezocht in Almere

Bericht door MBQ75 »

Hi Melly,

Wij spelen regelmatig bij mij thuis in Almere Haven op vrijdagavond. Vanwege verhuizing en drukte zijn er twee meiden mee gestopt dus het zou fijn zijn om er wat nieuwe mensen bij te krijgen. Wij zijn nu met zijn 4-en tussen de 34 en 52 jaar.

We spelen allerlei soorten spellen, alleen spellen als Doolhof niet, maar Carcassonne, Kolonisten van Catan, Ticket to Ride, Risk, etc. etc.

Als je het leuk vindt kun je gewoon eens aansluiten om te kijken of je het wat vindt?

Hoor het wel!

Groet,

Sabine
Plaats reactie