Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
+1, inderdaad vooral leuk om te bevestigen dat ik wel naar Essen ga, maar 0,0 bezig ben met wat daar aan nieuwe releases bekeken moet worden. Hoewel, 0,0... ik heb nog wel de preview van Before you Play bekeken en daar zit 1 titel uit de quiz bij. Nog 1 titel herkende ik qua opmaak van het basisspel, bij een andere herkende ik de stad. En de rest was gokken omdat ik nooit van het spel had gehoord of de cover had gezien. Plaats 214 geloof ik op dat moment.
13683 pt voorlopig 94e .... blijft leuk om te quizzen (Erik wederom bedankt voor alle tijd die je er in stopt), ga al jaren niet meer naar Essen, eerst maar eens al die kastdochters proberen naar de speeltafel te krijgen. Volg de lijstjes dus ook niet meer, de leukste spellen komen vanzelf wel naar boven drijven.
Blijft leuk die quizzen af en toe.
Redelijk gescoord op deze denk ik, al had het beter gekund...zaten wel wat oja'tjes tussen.
Ben goed voorbereid, op naar deel twee