Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 29 nov 2019, 19:40 
PIONier

Berichten: 3
Hallo!
Na een hele lange tijd van alleen schilderen en een verhuizing wil ik nu ook gaan spelen, gewoon voor de leuk en om nieuwe mensen te leren kennen.
AOS trekt me niet zoveel maar het "casualle" maar toch ook competatieve/puzzel gehalte in Underworlds trekt me dan wel weer aan!
Ben dus nog beginner maar lijkt me erg leuk om eens wat vaker een casual potje te spelen.

Mocht het je interessant lijken maar heb je het spel niet, laat 't ook zeker weten dan zou dit een goeie manier zijn om het eens uit te proberen of t wat voo jou is ;)

Ik ben zelf 27 maar maakt mij 0 uit tegen wie ik speel, als 't maar gezellig is :D
Als jij nou ook op zoek bent naar Underworld spelers om zo nu en dan tegen te spelen, of ken je een bestaande playerbase, laat het me alsjeblieft weten!

Alvast bedankt!


Laatst bijgewerkt door Ivo E op wo 25 dec 2019, 14:51, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 05 dec 2019, 12:16 
Locomotief

Berichten: 38
Helaas woon ik te ver weg, maar mocht iemand dit nu lezen die uit de regio Gelderland komt doe mij even een pm haha. :D

Succes met het vinden van iemand om mee te spelen! 8)


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 08 dec 2019, 22:31 
PIONier

Berichten: 3
Ha Arjen, haha ben dus niet de enige met dit probleem.. xP
Jij ook succes met je zoektocht!


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019, 14:30 
Locomotief

Berichten: 38
Haha helaas niet! Ben zelf niet specifiek opzoek naar Warhammer Underworlds een andere Wargame lijkt me ook tof. Maar heb t gevoel dat het toch zoeken naar een speld in de hooiberg is. :P


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: do 12 dec 2019, 14:57 
PIONier

Berichten: 3
Jup.. Voor Age of Sigmar of 40K (en tegenwoordig Warcry) is er volgens mij wel redelijk veel animo. Dus misschien is dat het onderzoeken waard als je dat al niet gedaan hebt, zeker in bordspelwinkels (uiteraard) en natuurlijk GW.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames - spelers gezocht  
 Feed - Onderwerp - Warhammer Underworlds - Groningen  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Warhammer Underworlds



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®