Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.



52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: di 14 jul 2015, 19:21 
8. 8 Masters' Revenge (2013)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Ik heb nog steeds niets ontvangen van PSC Games. Ik hoop dat het snel genoeg komt, maar...

Ik heb zojuist nog even gekeken op de kickstarterpagina. Er zijn er nog veel die nog niets hebben ontvangen. En het schijnt dat de retailer packs (zoals wij hebben) het laatst verzonden zijn. Ik denk dit omdat er mensen zijn die wel al een single game hebben ontvangen en de retailer pack nog niet binnen hebben.

Dat laatste kan ook gunstig zijn. De comments staan vol met mensen met klachten. De dozen beschadigd, add ons los in de verpakking en/of beschadigd... Laten we hopen dat de onze beter verpakt zijn!! Will Townshend schijnt wel al toegezegd te hebben om beschadigde spullen te vervangen, maar liever niet natuurlijk. En hoe lang gaat dat dan wel niet duren en hoe krijg je die spullen dan weer binnen...

Krijgt Erwin nog gelijk ook
Citaat:
Gezien de Amazonachtige flutverpakking hoop ik op een zachtaardige pakjesvervoerder.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2015, 17:38 
6. Memoir '44 (2004)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Citaat:
Creator Will Townshend, PSC Games about 1 hour ago
@Geert Basten - the retailer packs were sent Friday last week so should be with you any day now

Laten we het hopen. En dat alles compleet en onbeschadigd is. De comments pagina staat vol met klachten.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 08:48 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
De verpakking is waardeloos. De extra miniaturen zijn tussen de speldoos en de knullige kartonnen verpakking gepropt. Het is een wonder wanneer deze het transport onbeschadigd overleven.

Ik verkeer in de gelukkige omstandigheid dat ik dit wonder vorige week mocht meemaken. Mijn set is onbeschadigd gearriveerd.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 12:45 
6. Memoir '44 (2004)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Gefeliciteerd Erwin. Ik hoop dat bij ons ook een wonder geschiedt :angel: We hebben nog steeds niets binnen...
Was het spel ook compleet? Maw waren alle unlocked stretch goals er bij?

En heb je hem al gespeeld? Over het spel zelf zijn ze tot nu toe geloof ik zeer te spreken.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: do 16 jul 2015, 13:58 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
EEMBC schreef:
Gefeliciteerd Erwin. Ik hoop dat bij ons ook een wonder geschiedt :angel: We hebben nog steeds niets binnen...
Was het spel ook compleet? Maw waren alle unlocked stretch goals er bij?


Goede vraag, had ik nog niet gecontroleerd. De metal command figure sets en de Voucher heb ik niet aangetroffen.

EEMBC schreef:
En heb je hem al gespeeld? Over het spel zelf zijn ze tot nu toe geloof ik zeer te spreken.


Ik heb nog geen tijd gehad voor dit spel. Zal ook nog wel even duren. Mijn planning zit vol met testpotjes voor toekomstige recensies.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2015, 12:35 
2. Endeavor (2009)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
De spellen zijn inmiddels ook binnen. Wij hebben mazzel: De 6 spellen zaten in 1 compacte doos, zonder opvulling, maar de dozen zien er onbeschadigd uit. De add-ons zaten in een grote doos (vanwege de poster) die helemaal ingedeukt is, maar de metal command figures en de artillery guns zaten samen in een kleinere doos, en die is onbeschadigd. Zo op het eerste oog dus niets aan de hand.
Alleen de vouchers ontbreken, maar ik heb begrepen dat die via email komen.

Het enige waar ik mee zit, is het losmaken van de figuurtjes uit de sprues. Ik heb er eentje geprobeerd met een heel fijn schaartje, maar de bajonet vloog er meteen van af. Het is ook allemaal hard plastic. Ook de onderkant van de figuurtjes krijg ik niet helemaal glad. Zo gaan ze voor beschadigingen zorgen op het spelbord.

Iemand een idee hoe je dat het beste kunt doen?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2015, 00:58 
Avatar gebruiker

Berichten: 386
Woonplaats: Putten
Misschien het mesje een beetje verwarmen,dat het makkelijker door het plastic glijdt.


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2015, 01:34 
Check: Ameritrash.nl
Avatar gebruiker

Berichten: 1592
Woonplaats: Amsterdam
Heb goeie ervaringen met:
http://www.belloflostsouls.net/wp-conte ... t-659-.jpg

En dan met de platte kant naar het model.. dan knip je in 1x het meeste weg.

Tangetje is wel 24 euro.. want games workshop.

_________________
Laatste 10 gespeeld:
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2015, 20:20 
7. Imperial 2030 (2009)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Afgelopen week de volgende mail ontvangen:

Citaat:
Kickstarter

36
New Great War expansion, Tank! - now on Kickstarter!
Posted by Will Townshend, PSC Games

We are delighted to announce Tank! - the first exciting expansion pack for Commands and Colours: The Great War by Richard Borg.

We are running a Kickstarter campaign to help fund the production costs of the first print run:

https://www.kickstarter.com/projects/19 ... -an-expa...

We are offering pledges at a good discount to rrp/msrp plus the chance to add lots of Great War products to your pledge at discounted prices (including the core game and another expansion pack of 3 Whippet tank models. And, of course, we have some great stretch goals!

If you backed the Kickstarter campaign for the core game then don't forget you have a GBP 10 voucher. If you would like to apply this voucher to this Kickstarter then just deduct GBP 10 from your pledge and leave a note with your KS backer number from the core game campaign - we'll sort out the paperwork!

This expansion pack contains 6 highly detailed and pre-assembled 1/100th scale World War One British and German tank models, 2 German artillery pieces and 8 crew figures, 2 A4 punchboards of tokens and new terrain tiles and a booklet of additional Tank special rules including bogging down, on board artillery rules and "tankschrecken" and 18 scenarios to enable players to recreate the iconic first tank battles amongst the trenches of the Western Front in 1916-1918 such as Cambrai, Villiers-Bretonneux. Included are bonus Whippet tank scenarios and rules for onboard artillery.

Having learnt lessons from the core game, the tank models are pre-assembled (and have a basic paint job and decal markings)
The tank models included in this pack are:
2 x British MK IV males
2 x British MK IV females
2 x German A7Vs


Dit is dus een mogelijkheid om de 10 GBP-voucher te gebruiken. Maar... dat kan alleen via mijn KS-backer nummer. Er is ook weer een retailer pledge, alleen staat er nu bij: 'Please - verifiable retailers only'. Als het ze dan alleen te doen is om een KvK-nummer is er geen probleem, dat heb ik. Maar ik sta niet bij het KvK bekend als retailer...

Dus eerste vraag, is er animo voor de Tank-uitbreiding? Zo ja, dan moeten we bekijken wat mogelijk is. De KS loopt nog 24 dagen en is al gefunded.

O ja, er zijn add-ons. Ik denk dat de enige interessante nummer 6 is, de Whippet expansion pack. Kost wel weer 15 GBP extra...

O ja 2, ik wil er nog even op wijzen dat de tanks dit keer niet zelf in elkaar gezet hoeven te worden. Dus ook geen geknip/gesnij en bajonetten die door de kamer vliegen. :shock:


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: ma 05 okt 2015, 23:15 
Avatar gebruiker

Berichten: 386
Woonplaats: Putten
Zet mij er maar bij!. 8) (link werkt niet)

https://www.kickstarter.com/projects/19 ... f=category


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 08:45 
8. 8 Masters' Revenge (2013)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Mail ontvangen nav mijn vragen aan Will Townshend:

Citaat:
Will Townshend, PSC Games says:

Hi Geert

Unfortunately this time have to say verifiable retailers only for the retailer pledge.

But the most cost effective way for you and to save yourself shipping cost, make one twin pledge but enter value as 3 x twin pledges plus Whippet packs and any other addons and pay just one GBP8 shipping charge.

Unfortunately, Kickstarter software will not let you deduct GBP 10 from pledge on its own - it will only allow you to do this if you add addons to your pledge - sorry!! This has only just come to light.

The easiest way around this is to add a pack of Whippets to your pledge. To a non voucher holder they would be GBP 15 but you would just have to up your pledge by GBP 5 to receive an extra pack of 3 Whippet tanks (and confirm your selection when we send you the backer survey at the end of the campaign)

Hope that helps!

Best

Will

Maw

De voucher kunnen we niet inzetten op de uitbreiding alleen, je moet een add-on er bij pakken. Een twin pledge kost GBP 65, verzending nog eens 8 (en dat is de enige factor die goedkoper wordt bij meer mensen...). Maakt samen 73, dus pp 36,50 GBP (tegen de € 50)! Is behoorlijk vind ik. De voucher kun je inzetten voor de Whippets-pack, die kost je dan nog een extra 5 pond ipv 15.

Ik wacht even af of er meer gegadigden zijn. Ik weet eigenlijk niet of ik hem wel wil.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 08:50 
Geheim Genootschap
Avatar gebruiker

Berichten: 1057
Woonplaats: Beverwijk
Ik sla hem over. Ik vind het erg veel geld.

_________________
We live to survive our paradoxes


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 12:53 
3. El Grande Decennial Edition (2006)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Mijn maat wil hem, en ik ook wel... ondanks dat ik toch het gevoel heb dat we een beetje gepiepeld worden...

Ziet het er zo uit:

1 EEMBC
2 EEMBC
3 Rubik
4 Wim G.

Er is dus nog plek voor een 5e en 6e want ik weet niet of we na deze nog een mogelijkheid hebben om de 10GBP voucher te gebruiken... Willen Rubik en Wim G. de Whippets pack om de voucher te gebruiken?


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 18:01 
Avatar gebruiker

Berichten: 386
Woonplaats: Putten
Wim G. de Whippets pack om de voucher te gebruiken?

Ja, vind ik prima, maar laten dan maar eerst nog wat afwachten,of er nog mensen bij komen, want die moeten misschien eerst bijkomen vanwege de prijs. :lol: :roll:


Omhoog
Online Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Memoir 44 goes WWI!
BerichtGeplaatst: wo 07 okt 2015, 18:24 
3. El Grande Decennial Edition (2006)

Berichten: 683
Woonplaats: Meijel
Ik heb de reminder aangeklikt. Ik wacht idd nog even met backen. Deze 4 hebben al toegezegd, ik weet alleen van Rubik niet of hij de Whippets pack wil. Maar er kunnen nog 2 mensen instappen. Wim G., wil jij de Tank-uitbreiding 1 of 2 keer? Dan kan er nog maar 1 mee doen (in de plaats van usurper).
Op de totaalprijs heeft het niet veel effect zoals ik al heb vermeld. Alleen de GBP 8 shipping kan gedeeld worden...


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
52 berichten | Pagina 3 van 4 | Ga naar pagina: Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames  
 Feed - Onderwerp - Memoir 44 goes WWI!  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

The Great War



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®