Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  


Op zoek naar spelers? Zie aparte rubriek onder spelers gezocht.



5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Twilight Struggle
BerichtGeplaatst: do 23 feb 2012, 12:13 
Sojaboon

Berichten: 29
Hallo allemaal,

Sinds oktober 2010 ben ik compleet verslaafd aan Twilight Struggle. Ik speel het op tafel, online via e-mail, maar ook real-time. Ik begrijp daarom ook heel goed dat het spel op BGG op 1 staat. In vergelijking met andere wargames is Twilight Struggle vrij licht en is daarom erg toegankelijk en duurt ook niet verschrikkelijk lang.

Op dit moment leid ik een online competitie (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/636 ... eague-etsl) en ben ik bezig met de organisatie van een internationa(a)l(e) Twilight Struggle-conventie/toernooi in Amsterdam (zie http://www.boardgamegeek.com/thread/767 ... t-conventi). Het idee is om zowel beginnende als gevorderde spelers te trekken om in eerste instantie de interesse voor het spel te vergroten. Ik wil daarom 2 gescheiden toernooien organiseren (met verschillende maximale denktijden) en daarnaast een paar tafels reserveren voor mensen die gewoon recreatief willen spelen en mensen willen ontmoeten die ook Twilight Struggle (willen) spelen.

Ik ben benieuwd of er op dit forum mensen zijn die interesse hebben in zo'n evenement. Zo ja, reageer dan in dit forum of stuur me even een privémail: dhogetoorn@gmail.com.

Verdere details en data zal ik bekendmaken zodra ik meer weet.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Twilight Struggle
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2013, 08:31 
Sojaboon

Berichten: 29
Het Twilight Struggle-toernooi (TS Convention) gaat zeker door en vindt plaats van 10 t/m 12 mei in "De 2 Klaveren" te Amsterdam. Je kunt je er nog steeds voor opgeven. Zie voor meer informatie www.unitedfriends.eu. Daar vind je overigens ook informatie over andere door mij georganiseerde events, zowel face-2-face als online.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Twilight Struggle
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2013, 09:25 
8. Gears of War: The Board Game (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 554
Woonplaats: Bredene
Jammer dat het zo ver is, anders kon je me zeker verwachten. Echt een topspel.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Twilight Struggle
BerichtGeplaatst: vr 25 jan 2013, 11:46 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
andy schreef:
Jammer dat het zo ver is, anders kon je me zeker verwachten. Echt een topspel.

Het is relatief dichtbij, aangezien het een internationaal toernooi is. De organisator (De Daan) woont zelf in Hongarije.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Twilight Struggle
BerichtGeplaatst: wo 12 maart 2014, 16:45 
Sojaboon

Berichten: 29
Op 3 en 4 mei 2014 vindt de tweede editie van het internationale Twilight Struggle-toernooi in de "2 Klaveren" te Amsterdam plaats. Inmiddels hebben ruim 20 deelnemers uit 8 verschillende landen zich geregistreerd. Wil je ook meedoen? Stuur dan een mail naar dhogetoorn@gmail.com. Voor meer informatie: http://unitedfriendseu.wordpress.com/ts-convention/


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Wargames  
 Feed - Onderwerp - Twilight Struggle  

Gebruikers die deze topic waarderen

Jan van der Laan

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Tags

Twilight Struggle



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®