Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024



Dit forumdeel is voorbehouden voor interessante spelaanbiedingen en voor spellenwinkels. Winkels kunnen hier hun gegevens, aanbod, promo's en activiteiten publiceren. Bordspelmania faciliteert dit gratis, op voorwaarde dat nieuwe berichten van een winkel telkens in hetzelfde draadje worden geplaatst.



8 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 16 okt 2018, 23:38 
Meeple

Berichten: 16
Is hier iemand bekend met de webwinkel groningschpeil.nl?
http://www.groningschpeil.nl/Spellen-c-3.html
Ze hebben daar veel bordspellen voor vreemde prijzen en goede aanbiedingen. Echter krijg ik geen reactie bij vragen via het contactformulier. Ook lijkt de site niet veilig te zijn voor betalingen.
Het lijkt mij een "te mooi om waar te zijn" maar wellicht heeft iemand hier juist goede ervaringen met deze webwinkel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018, 00:33 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Er zit zoveel Nederlandse content in, dat het veel heel veel werk voor een oplichtersklus is. Alhoewel je met het scrapen van andere winkels een heel eind zou kunnen komen.

Er zijn zat alarmbellen. Rare layout, geen contactgegevens of winkelvoorwaarden. Zogenaamde winkelprijzen lijken gewoon 3,3 maal de weergegeven prijs. Hier en daar staat een Engels woord, maar ook Duits: "Vanaf een bestelwaarde van €200 ist de verzending gratis." Bepaalde zinsconstructies duiden op een gebrekkige vertaling. Van Azul hebben ze 819 exemplaren op voorraad. :o

Als levertijd noemen ze 4 tot 6 dagen. Dat zou zomaar een buitenlandse levering kunnen zijn. Tja, boeiende shop. Niet iets waar ik snel geld naar toe zou durven sturen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018, 00:43 
Mr. group pledge
Avatar gebruiker

Berichten: 845
Woonplaats: Kaprijke, België
Zie hier, op budgetspelen: https://www.budgetspelen.nl/forum.php?t ... c_id=14599

_________________
Mijn BBG-profiel: Klik!
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018, 00:44 
Just my luck
Avatar gebruiker

Berichten: 1063
Woonplaats: Groningen
Net even een account aangemaakt. Alles voelt enorm ouderwets en amateuristisch aan. De teksten die voorbij komen lijken soms uit Google Translate te komen. Je kunt ook alleen met creditcard betalen. Geen idee wat voor gekke tussenhandel dit is, maar dat je ook krijgt wat je hebt besteld zou ik me afvragen.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018, 21:54 
Meeple

Berichten: 16
StanTem schreef:


thanks, die had ik nog niet gezien

Bruno schreef:
Er zit zoveel Nederlandse content in, dat het veel heel veel werk voor een oplichtersklus is. Alhoewel je met het scrapen van andere winkels een heel eind zou kunnen komen.

Er zijn zat alarmbellen. Rare layout, geen contactgegevens of winkelvoorwaarden. Zogenaamde winkelprijzen lijken gewoon 3,3 maal de weergegeven prijs. Hier en daar staat een Engels woord, maar ook Duits: "Vanaf een bestelwaarde van €200 ist de verzending gratis." Bepaalde zinsconstructies duiden op een gebrekkige vertaling. Van Azul hebben ze 819 exemplaren op voorraad. :o

Als levertijd noemen ze 4 tot 6 dagen. Dat zou zomaar een buitenlandse levering kunnen zijn. Tja, boeiende shop. Niet iets waar ik snel geld naar toe zou durven sturen.


En dan kom jij uit Groningen, dan zou de webshop tot enige bekendheid genieten als alles waar zou zijn.

Afschrijven deze website.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 23 okt 2018, 20:29 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Den Bosch
Die van-voor-prijzen die ik zo zie staan slaan in ieder geval nergens op: bijv. Dixit van 76 euro voor 23 euro... erg raar en buitengewoon misleidend. Misschien is het een fout bij gegevensinvoer wie weet, sowieso is het maar een rare zaak. Niet vertrouwen wekkend to say the least.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: di 23 okt 2018, 20:34 
Locomotief

Berichten: 31
Woonplaats: Den Bosch
Joslyn schreef:
StanTem schreef:


thanks, die had ik nog niet gezien


Ah ja, zie het nu ook...


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 24 okt 2018, 11:26 
Genius
Avatar gebruiker

Berichten: 5846
Woonplaats: Woerden
Ik vind Honshu van 60.65 nu voor 18.38 anders een uitstekende aanbieding! :thumbup:

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
8 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Winkelstraat  
 Feed - Onderwerp - Groningschpeil webwinkel?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®