Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





4 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 10:29 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 25
Woonplaats: Gent


Regelmatig verschijnen op http://www.speltafel.be reviews van (recente) spellen.
Dit lees je er over 'Altiplano' (White Goblin Games):

Ik had Altiplano een opvallende plaats gegeven tussen het spellengamma van die clubavond. Het verliep zoals ik had verwacht. Onze meest geroutineerde spelers kwamen als eersten binnen en merkten het op. ‘De nieuwe van de Orleans-auteur… Voor 5 spelers? Dat spelen we vanavond!’

Wanneer ik een halfuurtje later aan hun tafel een kijkje neem, is iedereen verwikkeld in het harde economische leven van de Andes: de kweek van maïs en cacao, handel en ruilhandel, ontginning van hout en mijnen, productie van voedsel, wol, …
...

De volledige tekst is te vinden op:
http://users.skynet.be/fb208352/recensie-altiplano.html


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 11:12 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Wat een vaag verhaal. Je hebt het zelf niet eens gespeeld maar terloops naar anderen gekeken.
Hier ben ik echt niks wijzer van geworden. Voor wie is deze review bedoeld?
Op mij komt het over als een dagboekaantekening.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 12:51 
Sojaboon
Avatar gebruiker

Berichten: 25
Woonplaats: Gent
Het merendeel van onze reviews zijn geschreven voor een ruim publiek en verschenen oorspronkelijk in het ledenblad van een socio-culturele organisatie. De uitgever vraagt een vlot leesbare tekst van max. 1500 tekens. Dus geen klassieke 'spelregels en beoordeling'. Het is de bedoeling om ook niet- of weinig-spelers te interesseren voor hedendaagse bordspellen.
Enne... het is niet omdat ik niet schrijf dat ik het zelf speelde, dat ik het niet zou gespeeld hebben.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018, 16:10 
Avatar gebruiker

Berichten: 2096
Woonplaats: Eindhoven
Speltafel schreef:
Het merendeel van onze reviews zijn geschreven voor een ruim publiek en verschenen oorspronkelijk in het ledenblad van een socio-culturele organisatie. De uitgever vraagt een vlot leesbare tekst van max. 1500 tekens. Dus geen klassieke 'spelregels en beoordeling'. Het is de bedoeling om ook niet- of weinig-spelers te interesseren voor hedendaagse bordspellen.
Enne... het is niet omdat ik niet schrijf dat ik het zelf speelde, dat ik het niet zou gespeeld hebben.


Dankjewel voor de toelichting.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
4 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Beste van het Web  
 Feed - Onderwerp - Recente review op www.speltafel.be: 'Altiplano'  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags

Altiplano; review; Speltafel



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®