Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





138 berichten | Pagina 9 van 10 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 8, 9, 10  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 25 aug 2013, 10:54 
Condottiërre

Berichten: 908
Gisteren Oz the Great and Powerfull gezien. Niet echt goed te noemen... Leuke scenes, maar die maken de dode momenten en soms zwakke acteerprestaties niet goed.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 27 apr 2014, 23:24 
Condottiërre

Berichten: 908
Eergisteren Amazing Spider-man gezien. Niet echt overtuigd. Het concept van Elektro is heel tof, de acteur deed het ook goed, maar oh wat hadden ze een slecht scenario... Ze volgen wat verhaallijnen uit de comics, wat ik alleen maar kan toejuichen, maar desalniettemin ondermaats...

Vanavond Captain America The Winter Soldier gezien. Hell yeah! Now that is a superhero movie! Hail Marvel!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014, 00:25 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
De afgelopen weken de Transformers films gekeken. Positief verrast, voornamelijk de special effects maakten het de kijken waard.

Safehouse hebben we ook recent gekeken, deze beviel erg goed.

Vandaag positief verrast door De Marathon. Ik heb helemaal niets met Nederlandstalige films, maar deze vond ik echt heel erg leuk.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: ma 28 apr 2014, 01:05 
5. Stone Age (2008)
Avatar gebruiker

Berichten: 1870
Woonplaats: Steenwijk
eateasse schreef:
Vanavond Captain America The Winter Soldier gezien. Hell yeah! Now that is a superhero movie! Hail Marvel!


Ik ook vanavond, toffe film!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 23:54 
Condottiërre

Berichten: 908
Zonet Frozen gekeken. Ik snap niet waarom al dat gedoe nodig is. Zó goed is hij niet hoor. Echt niet...


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2014, 01:16 
Koning Paul!
Avatar gebruiker

Berichten: 2171
Woonplaats: Rotterdam
eateasse schreef:
Eergisteren Amazing Spider-man gezien. Niet echt overtuigd. Het concept van Elektro is heel tof, de acteur deed het ook goed, maar oh wat hadden ze een slecht scenario... Ze volgen wat verhaallijnen uit de comics, wat ik alleen maar kan toejuichen, maar desalniettemin ondermaats...

Vanavond Captain America The Winter Soldier gezien. Hell yeah! Now that is a superhero movie! Hail Marvel!


Spiderman is ook van marvel.... dus beetje tegenstrijdig wat je daar zegt ;) haha. Verder heet die knaak de shocker als het goed is. tenminste zo heette hij vroeger. Spiderman's reboot doet mij geen deugd. Kwa held is spiderman velen malen beter dan capt. America! wtf hij heeft gewoon vleugeltjes op zijn hoofd...??!?

Gisteren weer Mononoke hime gekeken :D wauw!? Blijft een pareltje.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2014, 09:14 
Condottiërre

Berichten: 908
16 Feet Pauly schreef:
eateasse schreef:
Eergisteren Amazing Spider-man gezien. Niet echt overtuigd. Het concept van Elektro is heel tof, de acteur deed het ook goed, maar oh wat hadden ze een slecht scenario... Ze volgen wat verhaallijnen uit de comics, wat ik alleen maar kan toejuichen, maar desalniettemin ondermaats...

Vanavond Captain America The Winter Soldier gezien. Hell yeah! Now that is a superhero movie! Hail Marvel!


Spiderman is ook van marvel.... dus beetje tegenstrijdig wat je daar zegt ;) haha. Verder heet die knaak de shocker als het goed is. tenminste zo heette hij vroeger. Spiderman's reboot doet mij geen deugd. Kwa held is spiderman velen malen beter dan capt. America! wtf hij heeft gewoon vleugeltjes op zijn hoofd...??!?

Gisteren weer Mononoke hime gekeken :D wauw!? Blijft een pareltje.


Spiderman is inderdaad van Marvel, maar de filmrechten zijn in handen van Sony. Dus daar waar Captain America films effectief door Marvel studios gemaakt worden, net als avengers, thor, iron man, ... heeft Marvel studio's geen enkele inspraak in het scenario en productieproces van de Spider-man films. Hetzelfde geldt voor X-men trouwens. Die rechten zitten ook niet bij Marvel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2014, 22:35 
Condottiërre

Berichten: 908
BTW, shocker en Elektro zijn niet dezelfde villains. Elektro is Maxwell Dillon en was lid van de originele Sinister Six semi samengesteld door Doctor Octopus an Shocker is Herman Schultz en lid van de Sinister Seven van Hobgoblin en is pas later bij de Sinister Six van Doc Oc gekomen.

Elektro is ook eerder in de comics verschenen dan Shocker.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015, 22:08 
9. Carson City (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Vandaag naar Avengers 2: Age of Ultron geweest en weer ontzettend genoten. Alles wat je van een Marvelfilm mag verwachten. Goed actie, portie humor en weer een blik met superhelden. Het was me - de flinke duit die de bioscoop tegenwoordig kost - meer dan waard.

Na het luchtige van de Marvelfilm is het weer tijd voor het duistere van een Dc Comicsfilm, dus nog even wachten en dan naar Batman vs Superman.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015, 22:59 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
Ik heb vandaag juist deel 1 gezien.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: za 25 apr 2015, 23:09 
10. Pandemie (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 2516
Woonplaats: De Goorn
Xildur schreef:
Ik heb vandaag juist deel 1 gezien.


En dan morgen naar deel 2?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2015, 09:04 
Munchkin
Avatar gebruiker

Berichten: 1613
Woonplaats: Weert
Flash schreef:
Xildur schreef:
Ik heb vandaag juist deel 1 gezien.


En dan morgen naar deel 2?


Hahaha, staat nig niet gepland. Denk dat ik gewoon de Blu Ray afwacht.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2015, 19:19 
7. Descent: Journeys in the Dark (0)
Avatar gebruiker

Berichten: 257
Woonplaats: Nieuwegein
Zaterdag Minions gezien, van de zetel gerold van het lachen.

_________________
How much experience do i get for the bard?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015, 07:56 
6. Grand Austria Hotel (2015)

Berichten: 750
Woonplaats: Mechelen
WIj hebben zaterdag "Spy" Gezien.

Echt een leuke film. Must see als je eens echt wil lachen. (Het helpt wel als je de verwijzingen naar andere films spot ;p )

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel: Re: Films
BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2015, 08:19 
Condottiërre

Berichten: 908
Ik heb gisteren Terminator Genisys gezien. Verwacht niet hetzelfde niveau al T1 of T2, maar hij is een pak beter dan deel 3 en 4. Voor mij een zeer goeie meevaller na alle haatcomments die ik online gelezen had.


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
138 berichten | Pagina 9 van 10 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 8, 9, 10  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bistro 'Off topic'  
 Feed - Onderwerp - Films  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®