Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





10 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
 Berichttitel: Fantasy Warriors
BerichtGeplaatst: di 04 okt 2005, 13:28 
Meeple

Berichten: 15
Hallo allemaal,

Ik vind op het forum nog niks terug over het spel Fantasy Warriors vandaar dit nieuwe topic. Ik ben van plan dit spel op het komende spsp te kopen (al dan niet met de uitbreiding De Draken Komen), maar ik vind vrij weinig reviews terug op het internet. Daarom mijn vraag of er reeds mensen zijn die ervaring hebben met dit spel? Ik zal het spel uiteraard wel eens zelf spelen op het spsp voordat ik tot aankoop overga, maar extra info is altijd welkom ;)

Meer info -> http://www.phalanxgames.nl/


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 04 okt 2005, 13:41 
Team Bordspelmania
Avatar gebruiker

Berichten: 5977
Woonplaats: Rijen
Deze al gezien:

http://www.boardgamegeek.com/game/11415
http://www.boardgamegeek.com/geekforum. ... meid=11415
http://www.boardgamegeek.com/viewcollec ... otalnum=64

?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2005, 20:03 
Meeple

Berichten: 15
BaSL,

Die had ik nog niet gezien. Ik had wel eens op die site gezocht, maar er niet bij stilgestaan dat het in het engels gewoon 'Warriors' is :oops: :lol:

Bedankt in ieder geval voor de links!

De vraag blijft natuurlijk of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met het spel.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 05 okt 2005, 20:10 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6699
Woonplaats: Leusden
gbk schreef:
De vraag blijft natuurlijk of er hier ook mensen zijn die ervaring hebben met het spel.


Ik heb één potje gespeeld en vind dit meer dan genoeg. Dit "Risk kaartspel met een fantasysausje" is niet mijn kopje thee. Een onnozel geluksspelletje.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 okt 2005, 20:27 
Matroos

Berichten: 40
Woonplaats: Budel
Ik heb ook 1 potje gespeeld en ik vind het wel een leuk spel. Makkelijke regels, niet nadenken. Mooi voor even tussendoor wat mensen af te slachten.

Groeten Ruud


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 06 okt 2005, 21:26 
Meeple

Berichten: 15
Mmm, de meningen zijn verdeeld. Maakt er mijn beslissing niet echt makkelijker op :roll: :cry: Het spel zelf eens spelen zal uitsluitsel moeten brengen denk ik :lol: Ik laat wel weten wat het geworden is 8)


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2005, 10:21 
Locomotief
Avatar gebruiker

Berichten: 34
Woonplaats: Delft
Ik ben het eens met Erwin,

het is een onnozel geluksspelletje... HEERLIJK! Niet nadenken, dom kaarten trekken, elkaar een beetje aanvallen en spelletje klaar... lekker simpel voor tussendoor en ook leuk om met mensen te spelen die niet zo vaak spellen spelen en die dus automatisch bij tactische spellen geen voet aan de grond krijgen...

_________________
If I ever meet you, I'll [CTRL] [ALT] [DEL] you!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 07 okt 2005, 20:23 
Hazelnoot Ridder
Avatar gebruiker

Berichten: 694
Woonplaats: Hazerswoude
gbk schreef:
Mmm, de meningen zijn verdeeld. Maakt er mijn beslissing niet echt makkelijker op :roll: :cry: Het spel zelf eens spelen zal uitsluitsel moeten brengen denk ik :lol: Ik laat wel weten wat het geworden is 8)


Als je eruit bent, hoor ik het graag. De meningen zijn inderdaad verdeeld en ik weet nog niet of ik ook aan dit spel toekom op het SPSP.

_________________
"Alweer een zeven?! " Daar is ie weer... de struikrover slaat toe!


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 15 okt 2005, 14:06 
Meeple

Berichten: 13
Hallo, ik heb het spel en de uitbereiding aangeschaft. Het is in mijn ogen, geen groots spel. Er zit wat strategie en tactiek in omdat je moet bedenken op welk volk je je gaat richten met je eigen volk maar het houdt dus niet over.

Op zich jammer want het idee van fantasyvolkeren die elkaar aanvallen leek me leuk. De tekeningen op de kaarten zijn ook wel aardig.

Ik denk dat het spel het meeste tot zijn recht komt bij kinderen tussen de 8 en 12 jaar.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.


Omhoog
Offline Profiel     
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 18 okt 2005, 11:29 
Meeple

Berichten: 15
Allereerst; Wanderer, bedankt voor je uitleg. Tuurlijk heb ik er wat aan ;)

Dan; ik heb het spel niet gezien op Spiel bij Phalanx (al moet ik toegeven dat ik er ook niet achter gevraagd heb), dus het zal van m'n ervaringen op het spsp afhangen of ik het koop of niet. Maar afgaande op wat ik tot nu toe al gelezen heb, denk ik dat andere spellen eerder zullen gekocht worden. We zien wel :)


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
10 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Fantasy Warriors  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten


Tags

Fantasy Warriors, Phalanx Games



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®