Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  




262 berichten | Pagina 13 van 18 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017, 14:48 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Ja precies, dat dacht ik ook al.
En die Krahder, die start op veld 68 en loopt dan elke keer een stap naar een hoger cijfer, als ie bij 84 is, wat dan? blijft ie daar stilstaan de rest vh spel?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 01 jul 2017, 15:12 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
De verteller heeft waarschijnlijk veld N al bereikt voordat de Krahder op veld 84 is. De legende is dan verloren.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: do 06 jul 2017, 22:49 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Vanavond voor de honderste keer Andor gespeeld. Met Maarten en Stoj is het helaas niet gelukt om Tarok te verslaan in Legende 5.

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017, 23:35 
Grote Dienaar

Berichten: 116
He dat is jammer! Wij vanavond Sterrenschild voor de 2e keer..wel hebben we de vorstenopdracht en bedreiging van de vorige keer eruit gehaald, we vinden het leuk als ze allemaal een keer aan de beurt komen. Dit keer moesten we de perkamentrollen naar de boom der liederen brengen en de katapult was er. Wat een onding met die rotsblokken en valse trollen. De trollen waren te sterk...en er kwam een rotsblok teveel in de burcht, die met 2 punten zat er helaas niet bij
..


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: vr 07 jul 2017, 23:42 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Grrrrr ik kom er nu achter dat we een fout gemaakt hebben..we hebben per ongeluk met 2 zwarte dobbelstenen gegooid voor de trollen..die moeten toch met 3 rode gooien?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017, 10:23 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Wat vind je van Het Sterrenschild in het algemeen? Het is mijn favoriete uitbreiding.
Trollen gooien met drie rode dobbelstenen inderdaad. De kleur van de voetjes geeft (meestal) aan met welke kleur dobbelsteen het monster gooit.
Succes met de herkansing.
Als de katapult de bedreiging is dan is het raadzaam om te zorgen dat tenminste één held met een schild in De Rietburcht staat aan het einde van de dag.

_________________
Afbeelding


Laatst bijgewerkt door pleunie.william op za 22 dec 2018, 10:38, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017, 13:09 
Grote Dienaar

Berichten: 116
We vinden hem leuk ja! Ja ik had t ook kunnen weten van de trollen..maar was ook ff druk met mijn dochter alles uitleggen, ze is 8 en deed voor de gezelligheid mee. Dus ik was ook een beetje afgeleid en keek alleen naar de 2 zwarte dobbelstenen die afgebeeld stonden. Goede tip van de kleur voetjes! Ik denk dat we net hadden kunnen winnen als we gewoon de rode dobbelstenen gebruikt hadden. Volgende kr weer een andere bedreiging. Haalde jij ook de eerste keren de kaarten eruit die je gehad had?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017, 21:50 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Nee, dat heb ik niet gedaan. Een bedreiging in combinatie met een andere vorstenopdracht en andere helden speelt toch altijd anders. Er zijn 360 mogelijke scenario's...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 08 jul 2017, 23:07 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Klopt ja, is zeker anders..wij hebben afgesproken om alle 6 de bedreigingen een keer te doen, en dan gaan we aan de Reis naar het Noorden beginnen. Als die klaar is kunnen we altijd nog verschillende combis van het sterrenschild spelen. Ik ben ook benieuwd naar deel 3 die in sept te koop is


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017, 00:21 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Sterrenschild voor de 3e keer gespeeld..dit keer met Irlock als bedreiging
.we hadden een mooi plan en waren goed op weg totdat Varkur zich ermee kwam bemoeien
..einde verhaal....grrrr. Iemand anders nog Andor gespeeld de laatste tijd?


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017, 07:09 
Andorsadeur
Avatar gebruiker

Berichten: 2621
Woonplaats: Sprang-Capelle, N-Br (NL)
Staat voor aanstaande dinsdagavond op de planning...

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017, 12:20 
Jakkiebak!

Berichten: 67
Woonplaats: Dordrecht
Nee, helaas niet. Geen medespelers. Weet iemand of Andor ook online te spelen is?


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: wo 09 aug 2017, 12:47 
Body & Soul
Avatar gebruiker

Berichten: 1149
Woonplaats: Vorselaar
Wij zijn net terug begonnen met Legende 1.
Daar we 2 nieuwe spelers dienen te introduceren.
Legende 1 tot een goed einde kunnen brengen :-)

Benieuwd hoe het ons gaat vergaan in de andere legendes. Wetende dat het bij legende 5 gestopt is wegens onhaalbaar voor ons. (5x gespeeld).
De andere legendes hebben we ook een aantal keer moeten herspelen, maar daar hadden we het gevoel dat het te overwinnen is. Bij legende 5 hadden we dat gevoel niet na 5x :roll:

_________________
http://www.spelletjesenzo2290.wordpress.com
https://www.facebook.com/Spelletjes.Enzo.2290/
https://www.instagram.com/spelletjes_enzo_2290/?hl=nl


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: zo 03 sep 2017, 22:43 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Zo, daar zijn we weer..we hebben inmiddels 5 van de 6 bedreigingen van het Sterrenschild gespeeld...gewonnen van de Krahder, gewonnen van de Vuurgeest, gewonnen van de belegeringstoren. Helaas verloren van Irlock en van de katapult (maar dat kwam omdat ik per ongeluk met de zwarte ipv rode dobbelsteen speelde voor de trol). Alles met 2 helden gespeeld dus het gaat vrij aardig hier! Volgende keer nog de donkere tempel .


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 09 sep 2017, 21:18 
Grote Dienaar

Berichten: 116
Nou...grrrrr de donkere tempel was teveel van het goede....of teveel van het slechte kan ik beter zeggen...er waren al belachelijk veel monsters bij de burcht en we waren veel tijd kwijt met de boomstammen verzamelen...na 3 kwartier konden we weer opruimen... :mrgreen: .


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
262 berichten | Pagina 13 van 18 | Ga naar pagina: Vorige  1 ... 12, 13, 14 ... 18  Volgende


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - Legende van Andor-beginnersvragen  

Gebruikers die deze topic waarderen

Joslyn, pleunie.william, Redlob

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten


Tags

De Legenden van Andor, beginners



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®