Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





5 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018, 12:41 
1. Puerto Rico (2002)

Berichten: 35
Woonplaats: Kessel-Lo
Hallo allen,

de maand van de beurzen is weer aangebroken. Wij vroegen ons hier af welke spellen de toppers zijn die al dan niet op spellenspektakel en spel2018 te zien/spelen gaan zijn.

Welke nieuwigheden of onbekende parels we zeker moeten testen/aanschaffen.

welke kickstarters van de voorbije zomer de moeite zijn en welke echt niet te pruimen zijn.

ik ben benieuwd naar wat jullie schrijven want ons lijstje is nogal kort dit jaar.
er zijn heel wat die interessant lijken maar de vraag is of die reeds op spellenspektakel/spel wel te zien gaan zijn.

grtz

Gunther


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018, 23:40 
Queen of Tokio
Avatar gebruiker

Berichten: 361
Woonplaats: Betekom
Hi Gunther
Ik denk spontaan aan: Teotihuacan, Coimbra, Blackout Hong Kong, Gùgōng, Everdell, Root, Keyforge, Detective, Western Legends, Underwater Cities, Newton en lastbut certainly not least: Forum Trajanum!

_________________
Afbeelding


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 03 nov 2018, 23:46 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1200
Woonplaats: Woerden
Direwild
Everdell
Architects

_________________
Hou eigenlijk helemaal niet van bordspellen, maar wel van kaartspellen.


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018, 18:08 
4. Hoogspanning (2004)

Berichten: 35
Woonplaats: Kessel-Lo
wij hadden Chartered, Kwakzalver en Everdell op de lijst staan.
Daar zijn ondertussen nog een aantal bijgekomen. Ik ben vooral benieuwd naar Root, Ruthless, Planet, Brass Birmingham, Coimbra en Newton.

Ik vrees een beetje dat spellen als Western Legends niet aanwezig zullen zijn wegens kickstarter. Misschien is er wel een klein hoekje waar ze wel zullen staan. duimen maar.

Teotihuacan stond er ook bij omdat het interessant leek toen ik erover hoorde in een podcast, maar op foto was het speelbord wel een afknapper. Wij houden van mooi uitgewerkte thematische spellen en dat viel wel op het eerste zicht wat tegen op die foto's. :oops:

Everdell, Western Legends, Coimbra en Root zien er alleszins mooi uit. :D


Omhoog
Offline Profiel     
 
BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2018, 18:19 
Jakkiebak!
Avatar gebruiker

Berichten: 70
Woonplaats: Papendrecht
Wat mij betreft, zijn Everdell, KeyForge, Discover: Lands Unknown, Arkham Horror 3rd Edition en Teotihuacan, het bekijken en spelen waard.

Mij speelgroep heeft afgelopen vrijdag, Discover, de " unique" name van FGG, en waren positief over het spel. Je moet met elkaar puzzelen en handelen, om tot een goed einde te komen. Daarnaast is het altijd een verrassing welke kant je op moet, door de random setting van elke scenario. Je kan vervolgens dezelfde scenario spelen, en toch is het net elke keer anders. Groot voordeel is dat eenmaal uitgespeeld, je deze kan ruilen met een andere, aangezien elke doos uniek is. Goede prijs/speeltijd verhouding :-)

Veel spelplezier


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
5 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Bordspellen  
 Feed - Onderwerp - spellen om in t oog te houden?  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®