Gebruikersnaam:   Wachtwoord:  
Zomerspel 2024





7 berichten | Pagina 1 van 1 |
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 15:11 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
De staat Washington heeft de bedenker/het bedrijf achter het Asylum Playing Cards project op Kickstarter aangeklaagt. Het project was funded in oktober 2012 en zou in december 2012 geleverd moeten worden. De laatste communicatie tussen creator en backers is van juli 2013 en ook nu nog heeft niemand iets ontvangen. Van de 810 backers zouden er 31 in Washington (staat) wonen.
Via de eerste rechtszaak in crowdfunding wordt geprobeerd alsnog de pledge rewards of een refund te krijgen. Bovendien wordt een schadevergoeding geƫist van $2000 per backer ($1.620.000 totaal) en vergoeding van de kosten voor de rechtszaak.

http://www.geekwire.com/2014/attorney-g ... d-project/

http://seattletimes.com/html/businesste ... itxml.html

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 15:14 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Kijken hoe dat afloopt, anders moet ik hier nog wat met Moongha. Al verwacht ik dat spel nog wel te krijgen.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 15:20 
Veenboer
Avatar gebruiker

Berichten: 164
Woonplaats: Veldhoven
Als ik het zo lees gaat het vooral om het idee dat 'er niet alles aan gedaan is om de beloftes [pledge rewards] te vervullen'. Dan krijg je natuurlijk weer de vraag of het onwil is of gewoon domme pech.

Maar dit kan misschien wel het spreekwoordelijke hek van de dam zijn. Als dit voor de backers goed afloopt, kan het misschien een hoop zijn voor andere mensen in een soortgelijke situatie. Een creator is ten slotte wel wettelijk verplicht om zijn project tot uitvoer te brengen en iedere backer de rewards toe te sturen waar ze recht op hebben (mits het funded is natuurlijk). Ik ben alvast erg benieuwd hoe dit gaat aflopen...

_________________
"If everything seems under control, you're not going fast enough" - Mario Andretti


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek    
 
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 15:21 
.
Avatar gebruiker

Berichten: 1298
Woonplaats: Heemskerk
Er staat in de voorwaarden dat je een risico loopt met backen, dus ik verwacht niet veel van de zaak.

_________________
Reiki & readings https://www.athousandreasons.nl/


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter  Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 03 mei 2014, 17:03 
..........
Avatar gebruiker

Berichten: 6700
Woonplaats: Leusden
cab schreef:
Kijken hoe dat afloopt, anders moet ik hier nog wat met Moongha. Al verwacht ik dat spel nog wel te krijgen.


Vanwaar deze misplaatste stemmingmakerij?

Het Moongha Invaders project is achtervolgd door pech. Martin Wallace houdt ons netjes op de hoogte. Het spel zit nog steeds in de pijpleiding.


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek  Twitter   
 
BerichtGeplaatst: zo 04 mei 2014, 11:06 
Burgemeester
Avatar gebruiker

Berichten: 1246
Woonplaats: Woerden
Erwin schreef:
cab schreef:
Kijken hoe dat afloopt, anders moet ik hier nog wat met Moongha. Al verwacht ik dat spel nog wel te krijgen.


Vanwaar deze misplaatste stemmingmakerij?

Het Moongha Invaders project is achtervolgd door pech. Martin Wallace houdt ons netjes op de hoogte. Het spel zit nog steeds in de pijpleiding.


Mijn excuses als ik misplaatste stemmingmakerij hier laat plaats vinden ben me hier niet van bewust en is ook niet de bedoeling. Mijn gevoel is anders als dat van jouw mbt tot dit project. Voor tekst en uitleg kun je me gerust een pb sturen dan wil ik die tekst en uitleg best geven.

Jammer dat door te quoten en termen als stemmingmakerij er voor mijn gevoel een sfeer gemaakt wordt die er niet hoeft te zijn.

Voorlopig ga ik weer even naar alleen lezen modus.

_________________
Mijn geleuter!


Omhoog
Offline Profiel  BoardGameGeek   Facebook  
 
BerichtGeplaatst: za 31 mei 2014, 05:16 
Jakkiebak!

Berichten: 58
cab schreef:
Kijken hoe dat afloopt, anders moet ik hier nog wat met Moongha. Al verwacht ik dat spel nog wel te krijgen.


Moongha komt wel hoor. Wallace is niet iemand die de boel gaat flessen. Hij heeft zich gewoon compleet verkeken op de miniaturen...


Omhoog
Offline Profiel     
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
7 berichten | Pagina 1 van 1 |


Opties

  Toon onbeantwoorde berichten 
  Toon ongelezen berichten 
 Afdrukweergave Toon nieuwe berichten 
  Toon actieve onderwerpen 
   
 Feed - Bordspelmania  
 Feed - Nieuwe onderwerpen  
 Feed - Forum - Crowdfunding  
 Feed - Onderwerp - Kickstarter project aangeklaagt  

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Tags



[ Gebruikersvoorwaarden | Privacybeleid | Cookiebeleid ]



Ondersteund door:
phpBB®